![]() |
|
| |||
| |||
| ok ik heb deze videokaart, dat is echt stom ive had het graag voor 2 jaar nu en haar werkte prima behalve een paar kleine bugs maar nu als ik trek mijn monitor van mijn computer het weer terug naar de onboard video en nu gewoon erkennen dat een zodra ik de stekker van de video kaart in mijn on-board video stopt met werken het toont video totdat ramen ladingen gaat dan zwart op de login-scherm maar niet uitschakelen van de monitor uitgeschakeld zijn een beetje zoals met meerdere beeldschermen zijn zwart, maar ik kan nog steeds zien de muis bewegen en de nvidia kaart doesnt show een foto op alle Dus als ik naar de bios bij het opstarten en het voor de nvidia kaart dan de nvidia kaart toont een foto tot Windows laadt dan doet hetzelfde nvidia-kaart geen beeld op alle onboard-zwart scherm met muis en ja ik verwijderde mijn oude drivers eerste ive had deze kaart zo lang zonder problemen voor, maar zodra ik mijn monitor unplugged ging naar deze onzin plz help |
|
| |||
| |||
| iemand helpen plz |
|
| |||
| |||
| ontzag appèl dit isnt dat hard van een probleem Ik weet dat iemand anders heeft dit probleem voor ik vast dat een keer eerder i just cant nu krijgen de andere videokaart om een foto Is er een sneltoets voor het activeren van een secundaire monitor? |
|
| |||
| |||
| Ga op je Nvidia control panal als u het en krijgt het van verandering uit daar. Als u niet beschikt over de Nvidia Control Panal de reden haar niet werkt is dat je waarschijnlijk niet de driver geïnstalleerd. Ga op de Nvidia website en volg de instructies van daar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| youve luidt het abit moeilijk thats meest waarschijnlijke terwijl niet-ones reageert, geen strafbaar feit mijn poging om dit oplossen zou het uitschakelen van de onboard in de bios al krijg je daar Vervolgens sluit u de monitor in de kaart te zien of het zal opstarten, als het gewoon proberen opstarten in de veilige modus Als dat werkt dan het bezit komen van de meest recente NVIDIA-stuurprogramma's installeren en opnieuw opstarten
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| ok sorry bout de uitleg Ik had de kaart eerder geïnstalleerde Het begon messing up when i uplugged de comp van de muur de stuurprogramma's zijn geïnstalleerd (de juiste zijn) hij deed dat van tijd tot tijd voordat voor geen enkele reden te allen het gewoon terug naar de onboard video zelfs als het is uitgeschakeld in de bios er is geen jumper pins moederbord te schakelen de enige manier is in de bios en het doesnt werkelijk shut it off de enige opties heb ik zijn: AGP en PCI Ik belde gateway en ze zei dat als u selecteert AGP zonder AGP-kaart aanwezig, dan gaat aan boord Ik heb de kaart is een fx 5700LE PCI Het toont een foto met de video op PCI maar alleen als de computer opstart up zodra Windows laadt dan weer terug naar de onboard video Ik had dit probleem voor, maar wanneer hij weer terug naar de onboard zou een afbeelding i vastgesteld door te klikken op mijn bureaublad nu wanneer ze dat doet de nvidia gaat naar de monitor zelftest (aka geen signaal) en de onboard toont een zwart scherm, maar ik kan nog steeds met de muis bewegen als ik kon vinden van een sneltoets of iets uit te breiden het bureaublad, zoals ik deed voordat het zou geen probleem zie mijn probleem is als u de nvidia software geïnstalleerd met geen kaart aanwezig zijn dan wanneer u klikt op de nvidia Desktop Manager dan wont belasting im sooo freekin vastzitten |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Realtek en Creative Inspire 5700 tot 5,1 Vraag | a944porsche | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 30 mei 2009 13:42 |
| NVIDIA Control Panel hekel Nvidia-kaart? | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 25 nov 2008 01:42 |
| Ati vs nvidia | deeajz | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 29 dec 2007 18:15 |
| ATI tegen Nvidia | linasita | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 aug 2007 12:34 |
| Nvidia of ATI | Reuben | Algemeen Hardware Chat | 1 | 23 okt 2006 02:10 |
| Thread Tools | |
| |