![]() |
|
| |||
| |||
| ok jeg fikk dette skjermkortet som er virkelig dum Ive hadde den for eksempel 2 år nå og det fungerte fint bortsett fra noen mindre feil men nå når jeg kobler min skjerm fra datamaskinen den tilbakestilles til onboard video og nå er det wont dette en så snart jeg kobler skjermkortet i mitt on-board video slutter å fungere den viser video før windows laster deretter går svart på påloggingsskjermen men ikke slå skjermen av sitt slag som å ha flere skjermer sin svart, men jeg fortsatt kan se musen beveger og nvidia kortet ikke vise et bilde på alle Så hvis jeg går inn i bios ved oppstart og sett den på nvidia-kortet deretter nvidia kortet viser et bilde inntil windows laster så gjør det samme nvidia kort-ingen bilde på alle onboard-svart skjerm med musen og ja jeg avinstallert min gamle driverne første Ive fikk dette kortet så lenge uten problemer før, men så snart jeg unplugged skjermen min det gikk til dette crap plz hjelpe |
|
| |||
| |||
| noen hjelpe plz |
|
| |||
| |||
| ærefrykt comon denne isnt at hardt av et problem Jeg vet at noen andre har hatt dette problemet før Jeg fikset det en gang før nå jeg skrånende få andre skjermkortet til å vise et bilde er det en hurtigtast for å aktivere en sekundær skjerm? |
|
| |||
| |||
| Gå til du Nvidia kontroll panal hvis du har det og få det fra endre det derfra. Hvis du ikke har Nvidia Control Panal grunnen dens ikke fungerer, er du sannsynligvis ikke har driver installert. Gå inn på Nvidia nettsted og følg instruksjonene derfra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| youve worded det abit vanskelig dvs mest sannsynlig mens ingen som svarer, ikke lovbrudd mitt forsøk på å fikse dette ville være å deaktivere onboard i bios om du kan komme i det Deretter kobler skjermen til kortet og se om det blir oppstart, hvis den wont prøver å starte den i sikker modus Hvis dette fungerer, få tak i de nyeste NVIDIA-driverne, installere og restarte
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| ok sorry bout forklaringen Jeg hadde kort tidligere installerte Det startet får opp når jeg uplugged den komp fra veggen driverne er installert (de rette) det gjorde det fra tid til annen før for ingen grunn i det hele tatt det bare går tilbake til onboard video selv om den er deaktivert i BIOS det er ingen hovedkort jumper pin å deaktivere det den eneste måten er i bios og det ikke egentlig slått den av de eneste alternativene jeg har er: AGP og PCI Jeg ringte gateway og de sa hvis u velger AGP uten AGP kort presentere deretter går den til onboard kortet jeg har er en FX 5700LE PCI viser et bilde med video satt til PCI men bare når datamaskinen starter opp snarest windows laster deretter den tilbakestilles til onboard video Jeg hadde dette problemet før, men når det tilbake til onboard det ville vise et bilde Jeg fikset den ved å klikke utvide skrivebordet nå når den gjør det nvidia går til monitor Selvtest (aka ingen signal) og ombord viser en svart skjerm, men jeg kan fremdeles se musen bevegelse hvis jeg kunne finne en hurtigtast eller noe til å utvide skrivebordet som jeg gjorde før det ville ikke være noe problem se problemet mitt er hvis u ha nvidia installert uten kortet stede når u klikk på nvidia desktop manager så den wont Beregnigner im sooo freekin stuck |