![]() |
|
| |||
| |||
| Ok jag fick detta grafikkort som är riktigt dum ive har det för lik 2 år nu och det fungerade bra förutom några mindre buggar men nu när jag koppla min bildskärm från min dator det återgår till onboard video och nu brukar känna igen en så fort jag ansluter grafikkort i min den inbyggda grafiken slutar fungera Det visar video tills windows laddar sedan blir svart på inloggningsskärmen men inte att stänga av bildskärmen dess kinda like med flera bildskärmar sin svarta, men jag kan fortfarande se musen flyttar och NVIDIA kort doesnt visa en bild på alla så om jag går in i bios vid start och ställa in den för NVIDIA-kortet sedan NVIDIA kortet visar en bild fram tills windows laddar då gör samma sak nvidia kort-ingen bild alls onboard-svart skärm med mus och ja jag avinstallerade min gamla drivrutiner först ive har detta kort så länge utan problem innan men så fort jag unplugged min övervaka det gick till här skiten plz hjälp |
|
| |||
| |||
| anybody help plz |
|
| |||
| |||
| awe comon this isnt så svårt av ett problem Jag vet att någon annan har haft denna fråga innan Jag fixade det en gång innan Nu har jag just cant get andra grafikkortet för att visa en bild Finns det en hotkey för att aktivera en sekundär bildskärm? |
|
| |||
| |||
| Gå in du Nvidia kontroll panal om du har det och få det ur ändra det därifrån. Om du inte har Nvidia Control panal anledningen dess inte fungerar är du förmodligen inte har den installerad. Gå in på Nvidias hemsida och följa instruktionerna därifrån. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| youve formulerade det abit svårt thats mest troliga medan ingen-ones svarar inget brott mitt försök att åtgärda detta skulle vara inaktiverar ombord i BIOS om du kan komma in där anslut sedan övervaka i kortet och se om det kommer att starta upp, om man brukar försöka att starta upp den i felsäkert läge Om det fungerar då få tag i de senaste NVIDIA-drivrutinerna, installera och starta
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Ok sorry bout förklaringen Jag hade kort tidigare installerade började fumla upp när jag uplugged kompet från väggen drivrutinerna har installerats (riktiga) Det gjorde det från tid till innan för ingen anledning alls att det bara återgår till onboard video även om det är inaktiverat i bios ingen moderkort hoppare pin för att stänga av den det enda sättet är i bios och den icke faktiskt stängt av den de enda alternativen jag har är: AGP och PCI Jag ringde gateway och de sa att om u väljer AGP utan AGP-kort presentera då det går till ombord kortet jag har är en FX 5700LE PCI Det visar en bild med bilden inställd på PCI men endast som datorn startar upp så fort Windows laster då återgår till onboard video Jag hade detta problem förut men när man återgått till den ombord det skulle visa en bild Jag fixade det genom att klicka förlänga mitt skrivbord nu när den gör det NVIDIA går till monitorn självtest (aka ingen signal) och ombord visar en svart skärm men jag kan fortfarande se musen flytta runt om jag kunde hitta en lösningen eller något att utöka skrivbordet som jag gjorde innan det skulle vara något problem se mitt problem är om u har NVIDIA programvara installerad och inget kort presentera sedan när u klicka på NVIDIA Desktop Manager sedan den wont last im sooo Freekin stickat |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Realtek och Creative Inspire 5700 - 5.1 Fråga | a944porsche | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 6 | 30 maj 2009 13:42 |
| Nvidia Kontrollpanelen Hatar Nvidia kort? | CodeFreakC | Grafikkort & Skärmar | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| Ati vs nvidia | deeajz | Grafikkort & Skärmar | 3 | 29 december 2007 18:15 |
| ATI mot Nvidia | alex | Grafikkort & Skärmar | 1 | 10 august 2007 12:34 |
| Nvidia eller ATI | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:10 |
| Thread Tools | |
| |