mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Nvidia FX5200 AGP Driver?

Reply

Thread Tools
Old 2. juni 2009, 14:38
Medlem Gruppen

Default Nvidia FX5200 AGP Driver?

Heyy Guys, og piger, dont ønsker at være kønsdiskriminerende:-P

Anyway, skøn fik FX5200 AGP (nvidia), som har fået en driver fejl / konflikt (BSOD), men om at søge på nvidia website, I cant synes at finde drivere til AGP-version, er det kun PCI Express version.

Vil PCI Express chauffører arbejde med AGP-kort? 'cos ive forsøgt at installere det, og det siger de nuværende drivere er nyere, selv om de er bestemt ikke!

Hvis de arn't kompatibel, der im formode, at de ikke gør nogen har en idé om hvor jeg kan finde dem?

Skål,
MCTW
Old 2. juni 2009, 17:33
Donor-Gruppen

Default Nvidia FX5200 AGP Driver?

Havde samme problem med venner GPU omkring et år siden, det var den sidste driver udstedt for det selv om det virker «nt tilstand blev det støttet, men gjorde det trick for ham, håber det hjælper m8 www.nvidia.co.uk / objekt / winxp_175,19_WHQL_uk.html

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Printer Driver Fine-scanner Driver vil ikke virke. Windows kan ikke opdager Device Shredder Digital Imaging & Printere 4 30 august 2009 08:02
NVIDIA GeForce 8400 GS PCI Window Server 2003 Driver LLTD414 Multimedia & Codecs 0 16 juni 2009 23:02
NVIDIA Network Bus Enumerator - Windows Update Driver Error jmleugenio Multimedia & Codecs 1 27. maj 2009 07:43
Nvidia driver sænkede min Windows erfaring indeks score! Poeticsoul44 Multimedia & Codecs 8 8 februar 2009 18:15
Nvidia Kontrolpanel hader Nvidia Card?? CodeFreakC Grafikkort & Monitors 0 25 november 2008 01:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.