![]() |
|
| |||
| |||
| Heyy Jongens en meisjes, dont want to be seksistische:-P Hoe dan ook, stuurlieden heb een Fx5200 AGP (nvidia), die heeft een driver fout / conflict (BSOD), maar op het zoeken van de nvidia website, i cant lijken bij het vinden van de drivers voor de AGP-versie, alleen de PCI Express-versie. Zal de PCI Express-stuurprogramma's werken met de AGP-kaart? 'cos ive probeerde te installeren, en hij zegt dat de huidige drivers nieuwer zijn, hoewel ze zeker niet! Als ze arn't compatibel, die im vermoeden hun niet, heeft iemand enig idee waar ik ze kan vinden? Sante, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Had hetzelfde probleem met een vrienden GPU ongeveer een jaar geleden was dit de laatste bestuurder afgegeven voor het alhoewel het wel `nt staat werd gesteund, maar deed de truc voor hem hoop dat het helpt m8 www.nvidia.co.uk / object / winxp_175,19_WHQL_uk.html
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Printer Driver Fine-scanner driver zal niet werken. Windows Kan niet Detect Device | Shredder | Digital Imaging & Printers | 4 | 30 augustus 2009 08:02 |
| Nvidia GeForce 8400 GS PCI-Window Server 2003 Driver | LLTD414 | Multimedia & Codecs | 0 | 16 jun 2009 23:02 |
| NVIDIA Network Bus volksteller - Windows Update Driver Error | jmleugenio | Multimedia & Codecs | 1 | 27 mei 2009 07:43 |
| Nvidia driver verlaagd mijn Windows ervaring index gast! | Poeticsoul44 | Multimedia & Codecs | 8 | 8 feb 2009 18:15 |
| NVIDIA Control Panel hekel Nvidia-kaart? | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 25 nov 2008 01:42 |
| Thread Tools | |
| |