![]() |
|
| |||
| |||
| Heyy Gutter og jenter, ikke ønsker å være sexist:-P Allikevel, mates fikk FX5200 AGP (nvidia), som har en driver feil / konflikt (BSOD), men å søke NVIDIA nettsted, i cant synes å finne drivere for AGP-versjonen, bare PCI Express versjon. Vil PCI Express driverne fungerer med AGP-kort? 'cos Ive forsøkt å installere det, og det sier den nåværende driverne er nyere, selv om de sikkert ikke! Hvis de arn't kompatible, som im mistenker deres ikke finnes noen har noen ide hvor jeg kan finne dem? Skål, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hadde samme problemet med venner GPU omtrent et år siden var dette den siste driveren utstedes for det selv om det gjør `nt tilstanden den var støttet men gjorde lure ham håper det hjelper m8 www.nvidia.co.uk / objekt / winxp_175,19_WHQL_uk.html
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skriverdriver Fine-skanner Driver ikke vil fungere. Windows kan ikke gjenkjenne Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 30 august 2009 08:02 |
| NVIDIA GeForce 8400 GS PCI Window Server 2003 Driver | LLTD414 | Multimedia & Kodeker | 0 | 16 juni 2009 23:02 |
| NVIDIA Network Bus Enumerator - Windows Update Driver Error | jmleugenio | Multimedia & Kodeker | 1 | 27 mai 2009 07:43 |
| Nvidia driveren senket Windows erfaring indeksen scorer! | Poeticsoul44 | Multimedia & Kodeker | 8 | 8 februar 2009 18:15 |
| Nvidia Kontrollpanel hater Nvidia kort? | CodeFreakC | Kabinetter & Skjermer | 0 | 25 nov 2008 01:42 |
| Thread Tools | |
| |