![]() |
|
| |||
| |||
| Heyy Killar och tjejer, dont vill vara könsdiskriminerande:-P Hur som helst, kompisar fick ett FX5200 AGP (nvidia), som har en drivrutin fel / konflikt (BSOD), utan på att söka på nvidia hemsida, jag skränande verkar hitta drivrutiner för AGP-versionen, bara PCI Express-version. Kommer PCI Express förare arbeta med AGP-kort? "cos ive försökt att installera det, och det säger de nuvarande förarna är nyare, även om de är absolut inte! Om de arn't kompatibel, vilket im misstänka de inte gör någon har någon aning om var jag kan hitta dem? Skål, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hade samma problem med vänner GPU ungefär ett år sedan var detta den senaste drivrutinen utfärdas för det även om det innebär "nt skick den hade stöd men gjorde tricket att han hoppas att det hjälper M8 www.nvidia.co.uk / objekt / winxp_175,19_WHQL_uk.html
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skrivardrivrutinen Fine-scanner drivrutin fungerar inte. Windows kan inte identifiera Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 30 augusti, 2009 08:02 |
| Nvidia Geforce 8400 GS PCI Window Server 2003 Driver | LLTD414 | Multimedia & Codecs | 0 | 16 juni 2009 23:02 |
| NVIDIA Network Bus Enumerator - Windows Update Driver Error | jmleugenio | Multimedia & Codecs | 1 | 27 maj 2009 07:43 |
| Nvidia drivrutin sänkte min Windows erfarenhet index poäng! | Poeticsoul44 | Multimedia & Codecs | 8 | 8 februari 2009 18:15 |
| Nvidia Kontrollpanelen Hatar Nvidia kort? | CodeFreakC | Grafikkort & Skärmar | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| Thread Tools | |
| |