![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et NVIDIA GeForce 6200 LE grafikkortet og dets absoultely crap! I cant spille nogen af mine spil på fuld detalje bare om at kører på lavt detalje, kan nogen fortælle mig et godt grafikkort, der ville køre på min pc jeg dont kende hvis dens AGP eller PCI Jeg håber nogen kan fortælle af en Thats installeret. tak Wutz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download CPU-Z her Klik på bundkortet den vil fortælle dig, hvilken type bundkort du har, og så vil vi være i stand til at bestemme, hvad kinda grafikkort du har brug for
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| I dont have adgang til internettet derhjemme kun fungere, er der nogen anden måde jeg kan få bundkortet oplysninger im kører Windows Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt du kan åbne den og læse mobo fabrikat og model off det. Eller du kan fortælle os det mærke og model af den pc, du har købt, og vi kan nok finde den. Hvilken størrelse skærm skærm har du? da dette vil også have en indflydelse på det. budget?
|
| |||
| |||
| Packard BELL 1529 PC og Monitor Kun 189378 http://www.currys.co.uk/martprd/stor...uct&sku=189378 Min PC |
|
| |||
| |||
| Jeg havde tænkt på at købe ... PNY Verto GeForce 7 7800GS / AGP 8x 256MB GDDR3 Grafikkort Hvis det virker på min pc? Ligeledes er det meget bedre end den ene jeg har nu?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im stadig ikke sikker på, hvis du har AGP eller PCI E grafik slot.
| |||
| |||
| Har ikke glemt. Stadig forsøger at købe mobo.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg har tilføjet GPU-Z til system info del af downloads section.That vil fortælle dig, hvilke grafik slot, du har. Thats om det virker på din maskine sin stadig meget ny, men bliver opdateret regelmæssigt. |
|
| |||
| |||
| Ill hente den på fredag og dårligt være i stand til at fortælle dig på mandag, hvad bundkortet er al denne hjælp er meget værdsat! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Intel GMA x3100 Vs Nvidia 6200 | anthonyla65 | Grafikkort & Monitors | 5 | 15 januar 2009 15:58 |
| Novatech GeForce 6200 256MB 8xAGP | Carl | Grafikkort & Monitors | 3 | 3 oktober 2008 12:54 |
| Geforce 6200 strømafbrydelse problemer | cammochris | Grafikkort & Monitors | 4 | 5. maj 2008 01:57 |
| NVIDIA (R) GeForce (R) Go 6150 | Jesi | Grafikkort & Monitors | 2 | 4. maj 2007 23:27 |
| NVIDIA GeForce 5300? | Josh S | Grafikkort & Monitors | 5 | 20 marts 2007 13:50 |
| Thread Tools | |
| |