![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on NVIDIA GeForce 6200 LE näytönohjain ja sen absoultely paska! i cant pelata mitä tahansa minun pelejä täydellä yksityiskohtaisesti vain toimii pieni yksityiskohta, voi joku kertoa minulle hyvä näytönohjain, joka ajaa minun pc i dont tiedä, onko se AGP-tai PCI-Toivon, että joku voi sanoa, että yksi thats asennettu. kiitos Wutz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lataa CPU-Z tässä Klikkaa mainboard se kertoo, millaista emolevy sinulla on ja sen jälkeen voimme päättää, mitä kinda näytönohjain tarvitset
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| I dont pääsy Internetiin kotona vain, onko olemassa mitään muuta tapaa voin saada emolevyn tiedot im Windows Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No voit avata sen ja lukea mobo merkki ja malli pois sitä. Tai voit kertoa meille tuotemerkin nimi ja malli pc olet ostanut ja voimme ehkä löytää sen. Minkä kokoinen näyttö seurata sinulla on? koska tämä on myös vaikuttanut siihen. talousarvioon?
|
| |||
| |||
| Packard Bell 1529 PC-ja Monitor vain 189378 http://www.currys.co.uk/martprd/stor...uct&sku=189378 Oma tietokone |
|
| |||
| |||
| Ajattelin ostaa ... PNY Verto GeForce 7 7800GS / AGP 8x 256MB GDDR3 Graphics Card Jos se toimii minun Pc? Myös se on paljon parempi kuin se, jonka olen nyt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im vieläkään ole varma, onko sinulla AGP tai PCI-E grafiikka korttipaikka.
| |||
| |||
| Ei ole unohdettu. Vielä yrittää hankkia mobo.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Lisäsin GPU-Z että järjestelmätiedoista osa downloads section.That kertovat mitä grafiikka slot olet. Että jos se toimii koneen sen vielä hyvin uusia vaan saada päivitetään säännöllisesti. |
|
| |||
| |||
| Ill ladata sen perjantaina ja huonosti voi kertoa teille maanantaina mitä emolevyssä on kaikki tämä apu on paljon! |