![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een NVIDIA GeForce 6200 le grafische kaart en haar absoultely crap! i cant spelen van een van mijn games op full detail alleen om draait op laag detail, kan iemand mij vertellen een goede grafische kaart die zou draaien op mijn pc i dont weet wanneer haar agp of pci Ik hoop dat iemand kan vertellen door een thats geïnstalleerd. bedankt Wutz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download CPU-Z hier Klik op het moederbord zal u vertellen welk type moederbord je hebt en dan zullen we in staat om te bepalen wat een beetje grafische kaart die u nodig hebt
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| I dont heeft toegang tot internet thuis alleen werken, is er een andere manier kan ik het moederbord informatie im met Windows Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou je kan openen en lezen van de mobo merk en model uit is. Of je kon vertellen ons het merk en model van de pc die je hebt gekocht en we kunnen waarschijnlijk vinden. Welk formaat scherm heb je? want dit zal ook van invloed zijn op het. begroting?
|
| |||
| |||
| PACKARD BELL 1529 pc en monitor Alleen 189378 http://www.currys.co.uk/martprd/stor...uct&sku=189378 Mijn pc |
|
| |||
| |||
| Ik zat te denken van het kopen van ... PNY Verto GeForce 7 7800GS / AGP 8x 256MB GDDR3 Graphics Card Als het werkt op mijn PC? Ook is het veel beter dan de een heb ik nu? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im nog niet zeker als je AGP of PCI-E slots voor grafische kaarten.
| |||
| |||
| Nog niet vergeten. Toch probeert de bron mobo.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ik toegevoegd GPU-Z aan de systeem info onderdeel van downloads section.That zal u vertellen welke grafische sleuf je hebt. Thats als het werkt op uw machine zijn nog steeds erg nieuw, maar krijg regelmatig bijgewerkt. |
|
| |||
| |||
| Ill downloaden op vrijdag en zieken kunnen u vertellen op maandag wat de moederbord is, al deze hulp wordt zeer gewaardeerd! |