![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et NVIDIA GeForce 6200 LE grafikkort og absoultely crap! i cant spille noen av mine spill i full detalj omtrent kjører på lav detalj, kan noen fortelle meg et godt grafikkort som kjøres på PCen jeg dont vite hvis dens AGP eller PCI Jeg håper noen kan fortelle av en dvs installert. takk Wutz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Last ned CPU-Z her Klikk på hovedkortet vil den fortelle deg hva slags hovedkort du har, og da vil vi være i stand til å fastslå hva ganske grafikkort du trenger
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg ikke har tilgang til internett hjemme bare fungerer, er det noen andre måter jeg kan få hovedkortet informasjon im kjører Windows Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel du kunne åpne den opp og lese mobo merke og modell av det. Eller du kan fortelle oss merkevarenavn og modellen av PC du har kjøpt, og vi kan sikkert finne det. Hvilken størrelse skjermen skjerm har du? så vil dette også ha betydning for det. budsjett?
|
| |||
| |||
| PACKARD BELL 1529 PC og skjerm Only 189378 http://www.currys.co.uk/martprd/stor...uct&sku=189378 Min PC |
|
| |||
| |||
| Jeg tenkte å kjøpe ... PNY Verto GeForce 7 7800GS / AGP 8x 256MB GDDR3 Grafikkort Hvis det fungerer på min PC? Dessuten er det mye bedre enn den jeg har nå? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im fortsatt ikke sikker på om du har AGP eller PCI-E graphics sporet.
| |||
| |||
| Har ikke glemt. Fremdeles prøver å kilde til mobo.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg har lagt til GPU-Z til Systemet info del av Nedlasting section.That forteller deg hvilke grafikk sporet du har. Dvs hvis det fungerer på maskinen sin fortsatt veldig nytt, men får oppdateres regelmessig. |
|
| |||
| |||
| Ill laste den ned på fredag og dårlig kunne fortelle deg om man hva hovedkortet er, alt dette bidrar mye verdsatt! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Intel GMA X3100 Vs Nvidia 6200 | anthonyla65 | Kabinetter & Skjermer | 5 | 15 januar 2009 15:58 |
| Novatech GeForce 6200 256MB 8xAGP | Carl | Kabinetter & Skjermer | 3 | 3 okt 2008 12:54 |
| Geforce 6200 blackout problemer | cammochris | Kabinetter & Skjermer | 4 | 5 mai 2008 01:57 |
| NVIDIA (R) GeForce (R) Go 6150 | Jesi | Kabinetter & Skjermer | 2 | 4 mai 2007 23:27 |
| Nvidia GeForce 5300? | Josh S | Kabinetter & Skjermer | 5 | 20 mars 2007 13:50 |
| Thread Tools | |
| |