![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har ett NVIDIA GeForce 6200 LE grafikkortet och dess absoultely crap! jag skränande spela någon av mina spel i detalj bara kan köras på låga detalj, kan någon tala om för mig ett bra grafikkort som kan köras på min pc jag dont veta om dess AGP eller PCI-Jag hoppas att någon kan tala med en thats installerat. tack Wutz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ladda ner CPU-Z här Klicka på moderkort det kommer att berätta vilken typ av moderkort du har och sedan kommer vi att kunna avgöra vad Kinda grafikkort du behöver
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag inte har tillgång till Internet hemma bara fungera, finns det något annat sätt jag kan få moderkortet information im med Windows Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja du kan öppna den och läsa mobo märke och modell av den. Eller så kan du berätta för oss varumärke och modell på datorn du har köpt och vi kan nog hitta den. Hur stor skärm bildskärm har du? eftersom detta också har betydelse för det. budget?
|
| |||
| |||
| PACKARD BELL 1529 dator och bildskärm Only 189378 http://www.currys.co.uk/martprd/stor...uct&sku=189378 Min st |
|
| |||
| |||
| Jag tänkte att köpa ... PNY byta GeForce 7 7800GS / AGP 8x 256MB GDDR3 grafikkort Om det fungerar på min dator? Dessutom är det mycket bättre än den jag har nu? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im fortfarande inte säker på om du har AGP eller PCI-E grafik slot.
| |||
| |||
| Har inte glömt. Återstår att försöka anskaffa mobo.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jag lade till GPU-Z till System Info del av nerladdningar section.That kommer att tala om för er som grafik slot du har. Thats om det fungerar på din maskin dess fortfarande mycket nytt men att uppdateras regelbundet. |
|
| |||
| |||
| Ill hämta den på fredag och sjuka kunna berätta för er om man vad moderkortet är all denna hjälp är mycket uppskattat! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Intel GMA x3100 Vs Nvidia 6200 | anthonyla65 | Grafikkort & Skärmar | 5 | 15 januari 2009 15:58 |
| Novatech GeForce 6200 256MB 8xAGP | Carl | Grafikkort & Skärmar | 3 | 3 oktober 2008 12:54 |
| Geforce 6200 blackout problem | cammochris | Grafikkort & Skärmar | 4 | 5 maj 2008 01:57 |
| NVIDIA (R) GeForce (R), Go 6150 | Jesi | Grafikkort & Skärmar | 2 | 4 maj 2007 23:27 |
| Nvidia GeForce 5300? | Josh S | Grafikkort & Skärmar | 5 | 20 mars 2007 13:50 |
| Thread Tools | |
| |