![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
minun pc doesnt näyttävät saanen olla MMORPG kutsutaan legenda mir 3, kun koskaan i log onto sen saan musta ruutu
http://img408.imageshack.us/img408/6061/untitledrs8.png i ave kaikki uusimmat ajurit kuin pc on 4 päivää vanha, minun specz ovat seuraavat ihmiset ovat sanoneet, että pelien foorumeilla sen minun näytönohjain thats että [ongelma aiheuttaa sen liian voimakas varten peliä näin, mutta jotkut sanoivat, että he ovat onnistuneet tekemään sitä työtä sama kortti mutta tapana sanoa minulle, koska ne r minun ingame vihollisia (kyllä i ole surullinen lol) kukaan voi auttaa minua saamaan tämän ratkaista Intel Core 2 Quad Extreme QX6850 3.00GHz Kokonaispistemäärä 4,1 NVIDIA nForce 650i Ultra SLI emolevy Dual 768MB NVIDIA GeForce 8800 Ultra SLI Enabled 4096MB DDR2 PC6400 OCZ NVIDIA Memory (CL 4-4-4-15 1T) 500 Gt 7200Rpm SATA II 8MB Hard Drive Zalman Reserator 2 Water Cooling System specs tarvitaan 2 pelata peliä Vähimmäisvaatimukset Korkeampi kuin Celeron 433 128M 3D tukemalla grafiikkakortin DirectX yhteensopiva äänikortti Korkeampi kuin DirectX 8.0 Nopeammin kuin 56K Modem Suositeltava Vaatimukset Pentium III 800 256M 3D tukemalla grafiikkakortin DirectX yhteensopiva äänikortti Korkeampi kuin DirectX High speed internet (ADSL, kaapeli, jne.) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi Ripz.
Se voisi hyvinkin olla kuljettajan liittyvät ensimmäisen satamassa on poistaa SLI. Vedä yksi niistä GPU: n ja kokeilla peliä yhden kortin. Mitä kuljettaja olet näkyä? Out kiinnostaa mitä jäähdytys olet ajetaan järjestelmän ja mitä FSB? kuin se on erittäin hyvä oc on suorittimen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
FSB i dunno mutta pyysin materiala n hän sed i WÜD b käynnissä 1333fsb jos se tekee ne mielessä, i on Zalman Reserator 2 Water Cooling System ja tapaus, joka on 5 fania rakennettu kotelo itse (A-pelaamista tapauksessa) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
En ole varma, mutta jos ur avulla näköala mielestäni tere taipumus olla ongelmia