![]() |
|
| |||
| |||
| mijn pc doesnt lijken om me te spelen een MMORPG genaamd legende van mir 3, wanneer ik ooit inloggen op hem krijg ik een zwart scherm http://img408.imageshack.us/img408/6061/untitledrs8.png i ave de nieuwste stuurprogramma's als de pc is 4 dagen oud, mijn specz zijn als volgt, de mensen hebben gezegd dat games forums zijn mijn grafische kaart thats de [probleem zijn omdat het te krachtig voor een spel als dat, maar sommigen zeiden dat ze hebben geslaagd om het te doen werken op dezelfde kaart maar wont tell me als ze r mijn Ingame vijanden (ja ik niet verdrietig lol) kan iemand mij helpen om dit opgelost Intel Core 2 Quad Extreme QX6850 3.00GHz overclocked tot 4,1 nVIDIA nForce 650i Ultra SLi moederbord Dual 768MB NVIDIA GeForce 8800 Ultra SLI Enabled 4096MB DDR2 PC6400 OCZ nVIDIA Memory (CL 4-4-4-15 1T) 500GB 7200RPM SATA II, 8MB Hard Drive Zalman Reserator 2 Water Cooling System specs nodig 2 Speel spel Minimumvereisten Hoger dan de Celeron 433 128M Ondersteuning van 3D grafische kaart DirectX compatibele geluidskaart Hoger dan DirectX 8.0 Sneller dan 56K modem Aanbevolen vereisten Pentium III 800 256M Ondersteuning van 3D grafische kaart DirectX compatibele geluidskaart Hoger dan DirectX High speed internet (ADSL, Kabel, enz.) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Ripz. Het zou heel goed driver gerelateerd, eerste aanloophaven is het uitschakelen van de SLI. Trek een van de GPU's en probeer het spel op een enkele kaart. Wat bestuurder bent u actief? Van belang wat koeling ben je actief met het systeem en wat FSB? zoals dat is een zeer goed oc op de cpu.
|
| |||
| |||
| Citaat:
FSB i dunno, maar ik vroeg mijn mate n hij sed I WÜD b loopt 1333FSB als dat maakt ne zin, ik heb een Zalman Reserator 2 Water Cooling System en een zaak die heeft 5 ventilatoren ingebouwd in de behuizing zelf (haar speelschulden geval) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet zeker maar als ur met behulp van Vista i think tere vaak problemen