![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg får en gaming computer, og det vil have et GeForce 9600GT i den. Vil De venligst fortælle mig, hvilket ville være bedre, et NVIDIA GeForce 9600GT eller en PS3? Tak CodeFreakC |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det afhænger primært af, hvad man vil, hvis du gerne konsol spil mere end pc-spil, PS3 ville være bedre, men det du foretrækker PC spil, PC ville være bedre. Og når du siger, at du er "at få et spil computer, og det vil have et GeForce 9600GT i det" det ikke siger noget om resten af pc'en, der kan bidrage, hvis du for eksempel få et 9600GT og få en P4 CPU Det P4 vil være den flaskehals, men hvis du få et 9600GT med en Core 2 CPU, det 9600GT vil være en begrænsning. Så hvis du ønsker at vide, som vil spille spil bedre, efter resten af dit specs, og hvilke spil du vil spille, så kan vi forsøge at afgøre, hvilken ville spille bedre. Men den vigtigste faktor er, hvis du foretrækker pc eller konsol spil.
| |||
| |||
| Tak, men hvad jeg mente var, som er mere kraftfuld. her er mine specs: AMD Athlon 6400 + X2 2G RAM NVIDIA GeForce 9600GT (Må ikke kender navnet på bundkortet, men det kan nemt håndtere kort) |
|
| |||
| |||
| Jeg vil nok sige pc'en derefter. |
|
| |||
| |||
| OK, Awesome! Tak for al din hjælp! tak CodeFreakC |
|
| |||
| |||
| Deres velkomst, kan du overveje at vente lidt for andre folks meninger om, før du køber noget. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm jeg er ikke så sikker. Det er virkelig kun afhænger af hvilken type spil du ønsker at spille - alle spil ser lige så godt på PS3, men som nye spil kommer ud til PC de starter ikke ser så godt. Har du købt pc'en endnu? Hvor meget ønsker de for det?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Generelt, hvis man sammenligner nogle fyr med en PS3, og nogle fyr med et 9600GT, den fyr med 9600GT sandsynligvis vil blive på et højere opløsning overvåge end gennemsnittet fyr på en PS3, som måske har et SD-eller 720p TV. Det afhænger mere på kvaliteten af din skærm end kvaliteten af systemet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| They're beder om, får denne, $ 420! I 'll have en skærm på 20 "vifte |
|
| |||
| |||
| Jeg fik 9600GT OC med en AMD 4600 + dualcore CPU og en PS3 i sandhed id sige gå til PC, Jeg har Assassins Creed og racedriver GRID til både PC og PS3 både på de samme 40''Hitachi HD LCD TV kører samme opløsning og pc-versionen ser mere sprød og synes at have mere deatail på den, plus pc synes at indlæse spil / næste mission etc langt hurtigere for end PS3 eneste, jeg synes at gøre, er at spille dem mere om PS da det mere et bekvemmeligheds ikke at skulle vente med at starte pc, doven virkelig. |