![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik krijg een gaming computer en het zal een GeForce 9600GT in. Kunt u mij vertellen welke beter zou zijn, een Nvidia GeForce 9600GT of een PS3? Bedankt CodeFreakC |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het hangt voornamelijk af van wat je wilt als je wilt console games meer dan PC games, de PS3 beter zou zijn, maar dat je liever PC games, de pc zou beter zijn. En als je zegt dat je bent "getting a gaming computer en het zal een GeForce 9600GT in:" Het zegt niets over de rest van de pc die bijdragen, indien bijvoorbeeld, krijg je een 9600GT en ontvang een P4 CPU de P4 zal de bottleneck, maar als je een 9600GT met een Core 2 processor, de 9600GT zal beperken. Dus als je wil weten welke zal spelen spelletjes beter, na de rest van je specs, en welke games je wilt spelen, dan kunnen we proberen te bepalen welke zou spelen het spel beter. Maar de belangrijkste factor is of u de voorkeur geeft aan de pc of console games.
| |||
| |||
| Bedankt, maar wat ik bedoelde was dat meer krachtig. hier zijn mijn specs: AMD Athlon 6400 + X2 2G RAM Nvidia GeForce 9600GT (Weet niet de naam van het moederbord, maar het kan makkelijk omgaan met de kaart) |
|
| |||
| |||
| Ik zou waarschijnlijk zeggen dat de PC dan. |
|
| |||
| |||
| OK, Awesome! Bedankt voor al je hulp! bedankt CodeFreakC |
|
| |||
| |||
| Uw welkom, wilt u misschien een beetje wachten voor andere mensen adviezen al voordat je iets gaat kopen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm ik ben niet zo zeker van. Het is echt alleen maar afhankelijk van wat voor soort games je wilt spelen - alle spellen kijk even goed op de PS3, maar als nieuwe spellen uitkomen voor de PC gaan ze niet kijken als goed. Heb je de pc nog niet gekocht? Hoeveel willen ze voor?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het algemeen als je een kerel met een PS3 en een kerel met een 9600GT, de man met de 9600GT waarschijnlijk zal worden op een hogere resolutie monitor is dan de gemiddelde man op een PS3, die kan een SD of 720p TV. Het hangt meer af van de kwaliteit van uw beeldscherm dan de kwaliteit van het systeem.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ze vraagt, krijg je deze, $ 420! I 'll hebben een monitor in de 20 "-serie |
|
| |||
| |||
| Ik heb de 9600GT OC met een AMD 4600 + Dualcore CPU en een PS3 in waarheid id zeggen ga voor de PC, Ik heb Assassins Creed en racedriver GRID voor PC en PS3 beide op dezelfde 40''hitachi HD LCD TV draait dezelfde resolutie en de PC versie ziet er meer heldere en lijkt meer deatail op, plus de pc lijkt te laden van het spel / volgende missie etc een stuk sneller te zijn dan de PS3 enige wat ik te doen is spelen ze beter op de PS als zij meer van het gemak niet hoeft te wachten bij het opstarten van de pc, lui echt. |