![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg får en spillportal datamaskin og den har et GeForce 9600GT i den. Kan du fortelle meg hvilke ville være bedre, et Nvidia GeForce 9600GT eller PS3? Takk CodeFreakC |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det hovedsakelig avhenger av hva du liker om du liker konsoll spill mer enn PC-spill, PS3 ville være bedre, men det du foretrekker PC-spill, PC-en vil bli bedre. Og når du sier du er "å få et spill, og den vil ha et GeForce 9600GT i det" det ikke si noe om resten av PC som ville bidra, hvis for eksempel, får du en 9600GT og få en P4 CPU i P4 vil bli flaskehalsen, men hvis du får et 9600GT med en Core 2 CPU, den 9600GT vil være begrensende. Så hvis du ønsker å vite noe som vil spille bedre, legge resten av spesifikasjoner, og hvilke spill du vil spille, så vi kan prøve å avgjøre hvilke ville spille spillene bedre. Men den viktigste faktoren er om du foretrekker PC eller konsoll spill.
| |||
| |||
| Takk, men hva jeg mente var noe som er kraftigere. her er mine specs: AMD Athlon 6400 + X2 2G RAM Nvidia GeForce 9600GT (Har du ikke vet navnet på hovedkortet, men det kan lett håndtere kort) |
|
| |||
| |||
| Jeg ville nok si PCen da. |
|
| |||
| |||
| OK, Awesome! Takk for hjelpen! takk CodeFreakC |
|
| |||
| |||
| Velkomstsiden, vil du kanskje vente litt på andre menneskers meninger om før du går kjøpe noe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm jeg er ikke så sikker. Det egentlig bare er avhengig av hva slags type spill du vil spille - alle spill ser like bra på PS3, men som nye spill kommer ut på PC de starter ikke ser så bra ut. Har du kjøpt PCen ennå? Hvor mye de vil ha for det?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Generelt sett, hvis du sammenligner noen fyr med PS3 og enkelte fyr med 9600GT, fyren med 9600GT trolig kommer til å være på et høyere oppløsning skjermen enn gjennomsnittet fyr på en PS3 som kan ha et SD eller 720p TV. Det avhenger mer på kvaliteten på skjermen enn kvaliteten på systemet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| De ber om, får dette, $ 420! Jeg vil ha en skjerm på 20 "rekkevidde |
|
| |||
| |||
| Jeg har 9600GT OC med en AMD 4600 + dualcore CPU og en PS3 sannhet id si gå for PC, Jeg har Assasins Creed og racedriver GRID for både PC og PS3 både på de samme 40''Hitachi HD LCD TV kjører samme oppløsning og PC-versjonen ser mer friske og synes å ha mer deatail på den, pluss PC synes å laste spillet / neste oppdrag osv. mye raskere for enn PS3 eneste jeg synes å gjøre er å spille dem mer på PS som det mer en praktisk ikke å måtte vente for å starte opp PC-en, lat egentlig. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| NVIDIA GeForce 6200 LE | Wutz | Kabinetter & Skjermer | 15 | 26 oktober 2007 02:09 |
| NVIDIA GeForce mx4000 | tiaki | Kabinetter & Skjermer | 6 | 9nde sep 2007 12:10 |
| NVIDIA GeForce 8800 Ultra hjelp | Ripz | Kabinetter & Skjermer | 3 | 10 august 2007 12:24 |
| NVIDIA (R) GeForce (R) Go 6150 | Jesi | Kabinetter & Skjermer | 2 | 4 mai 2007 23:27 |
| Nvidia GeForce 5300? | Josh S | Kabinetter & Skjermer | 5 | 20 mars 2007 13:50 |
| Thread Tools | |
| |