![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb deze kaart werkt op een ander moederbord die ik vervangen met een ASRock775i65g & de nvidia zou er niet op werken. Any ideas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je drivers geïnstalleerd?
| |||
| |||
| Yep, dat hebt gedaan |
|
| |||
| |||
| Dit bord heeft tevens geïntegreerde graphics ik zie. Misschien moet u in het BIOS en de instellingen wijzigen zodat het gebruik van de AGP-sleuf plaats. |
|
| |||
| |||
| Het is al lang geleden dat ik heb benaderd het BIOS, is dat een F-toets op opstarten? |
|
| |||
| |||
| Eventueel het hangt af van de motherboard.Maybe een F-toets of Verwijderen of Escape.Check de handleiding. |
|
| |||
| |||
| OK dank, ik geef het een gaan in de week en laat het u weten. Cheers for now! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vervanging voor Nvidia GeForce 7600GS | Flumper | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 20 apr 2009 18:38 |
| Nvidia GeForce 9600GT Vs. PS3 | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 20 okt 2008 00:52 |
| Nvidia GeForce 6200 LE | Wutz | Grafische Kaarten & Monitors | 15 | 26 okt 2007 02:09 |
| NVIDIA (R) GeForce (R) Go 6150 | Jesi | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 4 mei 2007 23:27 |
| Nvidia GeForce 5300? | Josh S | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 20 mrt 2007 13:50 |
| Thread Tools | |
| |