![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg vil være at opbygge en PC næste januar og vil blive for architecure formål (dvs. bruger CAD, 3D-modellering, etc. ..) + fotoredigering. Skulle købe 8800GTX men så fandt ud af gennem fora, at Quardo bør gøre jobbet ikke GTX Så hvad vil du anbefale mig at købe. Jeg vil gerne have det kort, at DirectX 10, men at omkostningerne 1,264.95 GBP, som ville tage op næsten halvdelen af mit budget Hvad vil du foreslå gutter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Quadro's kan spillet på en knivspids, men det er ikke, hvad de kan gøres for. Jeg vil se på en FX1500, noget andet er overkill at være ærlig for en hjemme-pc. Vil sætte dig tilbage omkring £ 320.
|
| |||
| |||
| Tnx Alex. Fra, hvor kan jeg købe det?? Også jeg tror, at jeg kan gå til FX1700, som er den nyeste model og dermed det har DirectX10. Kender du også ud fra, hvor jeg kan købe det så godt, så jeg kunne gøre nogle comparission. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| DELL 3007WFP og PNY Quadro NVS 295 | saniagupta | Grafikkort & Monitors | 0 | 16 juni 2009 14:02 |
| Nvidia Kontrolpanel hader Nvidia Card?? | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| Spørgsmål om Quadro FX 3700M | Kaže Enji | Grafikkort & Monitors | 3 | 26 oktober 2008 17:02 |
| Tilslutte et Nvidia Quadro 3500 + Geforce 8800 GTX LÆS | dubs89 | Grafikkort & Monitors | 1 | 1 januar 2008 08:04 |
| Nvidia Quadro og ATI FireGL | coldalarm | Grafikkort & Monitors | 1 | 14. sep 2007 08:25 |
| Thread Tools | |
| |