![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik zal het gebouw een pc naast Jan en zal voor architecure zin (dat wil zeggen met behulp van CAD, 3D modelling, enz. ..) + foto bewerken. Ging tot aankoop van de 8800GTX, maar dan vinden via fora dat de Quardo moet het werk doen niet de GTX Dus wat zou je aanraden om me om te kopen. Ik zou graag de kaart te hebben voor DirectX 10, maar dat de kosten 1,264.95 GBP zou nemen bijna de helft van mijn budget Wat stel je voor jongens. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Quadro's kunnen spelen, op een snuifje, maar dat is niet wat ze voor. Ik wil kijken naar een FX1500, iets anders is overkill te eerlijk voor een pc thuis. Zal je terug ongeveer £ 320.
|
| |||
| |||
| Tnx Alex. Van waar kan ik dat kopen? Ook ik denk dat ik kan gaan voor de FX1700 is het nieuwste model en is derhalve DirectX10. Weet je ook uit waar ik zou kunnen kopen als deze goed, zodat ik kon doen wat comparission. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| DELL 3007WFP en PNY Quadro NVS 295 | saniagupta | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 16 jun 2009 14:02 |
| NVIDIA Control Panel hekel Nvidia-kaart? | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 25 nov 2008 01:42 |
| Vraag over de Quadro FX 3700M | Kaze Enji | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 26 okt 2008 17:02 |
| Aansluiten van een Nvidia Quadro 3500 + GeForce 8800 GTX LEES | dubs89 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 1 januari 2008 08:04 |
| Nvidia Quadro en ATI FireGL | coldalarm | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 14e sep 2007 08:25 |
| Thread Tools | |
| |