![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag ska bygga en dator nästa januari och kommer att för architecure (dvs. använda CAD, 3D-modellering, etc. ..) + foto redigering. Hade tänkt köpa 8800GTX men sedan fick reda på genom forum att Quardo ska göra jobbet inte GTX Så vad skulle du rekommendera mig att köpa. Jag skulle vilja att kort ha DirectX 10, men att kostnaderna 1,264.95 SEK som skulle ta upp nästan halva min budget Vad gör ni killar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Quadro's kan spelet, till nöds, men det är inte vad de är gjorda för. Jag skulle kunna titta på en FX1500, allt annat är overkill för att vara ärlig för en hemdator. Kommer du tillbaka runt £ 320.
|
| |||
| |||
| Tnx Alex. Varifrån kan jag köpa det?? Också jag tror att jag kan gå för FX1700 som är den senaste modellen och därför har DirectX10. Vet du också varifrån jag kan köpa den här också så att jag kunde göra några comparission. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| DELL 3007WFP och PNY Quadro NVS 295 | saniagupta | Grafikkort & Skärmar | 0 | 16 juni 2009 14:02 |
| Nvidia Kontrollpanelen Hatar Nvidia kort? | CodeFreakC | Grafikkort & Skärmar | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| Fråga om Quadro FX 3700M | Kaze Enji | Grafikkort & Skärmar | 3 | 26 oktober 2008 17:02 |
| Ansluta ett NVIDIA Quadro 3500 + Geforce 8800 GTX LÄS | dubs89 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 1 januari 2008 08:04 |
| NVIDIA Quadro och ATi FireGL | coldalarm | Grafikkort & Skärmar | 1 | 14:e sep 2007 08:25 |
| Thread Tools | |
| |