![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben nieuw op dit forum en in de wereld van computer-gebouw. Ik heb onlangs wilde kopen van een nieuwe videokaart als mijn oude wordt verwend. Ik wilde kopen Geforce van een reeks van 8 (8500, 8600 enz.). Echter, er was iemand die vertelde me dat je minstens een DDR2 RAM type om gebruik te kunnen maken van deze videokaarten. Is dit waar? En is er nog dingen te overwegen wanneer het kopen van een videokaart? Net als de processor snelheid al deze ... Ik ben momenteel met: K8 Neo 4 MSI Moederbord AMD Athlon 64 3200 + 1GB DDR RAM Geforce 7300GS 512MB Bedankt voor alle hulp op voorhand |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, je hoeft geen DDR2! Wat is uw budget?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als we het toch hebben de MSI K8N Neo 4 Platinum, kunt u stok iets in die PCI-E slots je wilt. Maar ik beveel u leest mijn stickied hardware gids of ten minste uw budget en wat je doet met de computer voor verder advies.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|