![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg er ny i dette forumet og til en verden av datamaskinen bygningen. Jeg har nylig ønsket å kjøpe et nytt videocard som min gamle er spoilt. Jeg ville kjøpe Geforce noen av serierekke 8 (8500, 8600 osv.). Det var imidlertid noen som fortalte meg at du trenger minst en DDR2 ram for å kunne bruke disse videocards. Er dette sant? Og er det noen ting du bør vurdere når du kjøper en videocard? Som prosessorhastigheten alle disse ... Jeg bruker: K8 Neo 4 Hovedkort MSI AMD Athlon 64 3200 + DDR 1GB ram Geforce 7300GS 512MB Takk for hjelp på forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei du trenger ikke DDR2! Hva er budsjettet?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis vi snakker MSI K8N Neo 4 Platinum, kan du feste noe på at PCI-E slot du ønsker. Men jeg anbefaler at du leser min stickied hardware guide eller i det minste legge budsjettet og hva du gjør med datamaskinen for ytterligere råd.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Video Card Spørsmål - Sammenlikning ATI og Nvidia | peanut | Kabinetter & Skjermer | 1 | 23 mai 2009 01:48 |
| Nvidia Kontrollpanel hater Nvidia kort? | CodeFreakC | Kabinetter & Skjermer | 0 | 25 nov 2008 01:42 |
| Hvilken VideoCArd er best for nyere spill | rejuvenated | Kabinetter & Skjermer | 4 | 15 oktober 2008 12:36 |
| ATI vs nvidia | deeajz | Kabinetter & Skjermer | 3 | 29 desember 2007 18:15 |
| Nvidia eller ATI | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:10 |
| Thread Tools | |
| |