![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag är ny på detta forum och till världen av datorer byggnaden. Jag har nyligen ville köpa ett nytt grafikkort som min gamla är skadad. Jag ville köpa Geforce någon av serie 8 (8500, 8600 etc.). Men det var någon som sa till mig att du behöver minst en DDR2 RAM-typ för att kunna använda dessa videocards. Är detta sant? Och är det några saker att tänka på när man köper ett grafikkort? Liksom processorhastigheten alla dessa ... Jag använder: K8 Neo 4 moderkort MSI AMD Athlon 64 3200 + DDR 1GB RAM Geforce 7300GS 512MB Tack för all hjälp i förväg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej du behöver inte DDR2! Vad är din budget?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om vi pratar MSI K8N Neo 4 Platina kan du sticka något som PCI-E slot du vill. Men jag rekommenderar dig att läsa min stickied Hardware Guide eller åtminstone lägga upp budgeten och vad du gör med datorn för ytterligare råd.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Grafikkort Fråga - Jämföra ATi och Nvidia | jordnöt | Grafikkort & Skärmar | 1 | 23 maj 2009 01:48 |
| Nvidia Kontrollpanelen Hatar Nvidia kort? | CodeFreakC | Grafikkort & Skärmar | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| Vilket grafikkort är bäst för de senaste spelen | rejuvenerade | Grafikkort & Skärmar | 4 | 15 oktober 2008 12:36 |
| Ati vs nvidia | deeajz | Grafikkort & Skärmar | 3 | 29 december 2007 18:15 |
| Nvidia eller ATI | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:10 |
| Thread Tools | |
| |