mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Nvlddmkm besked +

Reply

Thread Tools
Old 4. oktober 2008, 18:53
Medlem Gruppen

Default Nvlddmkm besked +

Hey, jeg er ikke sikker på, om dette virkelig er en hardwarefejl software problem eller en driver problem, men fra forsker i nvlddmkm besked, masser af folk siger, at dets enten grafikkortet, RAM eller den nyeste driver installeret på computeren

Jeg har den NVIDIA GeForce 8600 GT grafikkort og i sidste uge det startede ud med det budskab, at "nvlddmkm mislykkedes og nyttiggøres" noget i retning af det. Så er en ny ting begyndte hvor skærmen ville slags farve lilla og derefter computeren ville completly lukket. Indtil for et par dage siden computeren ikke vil starte op på skrivebordet. På BIOS der ville være grønne blokke på skærmen, og når Vista ville belastning der vil være grøn bølge linjer går på tværs af skærmen, og siden da har jeg ikke engang kan komme til brugerkonti skærmen.

Men jeg er i stand til at nå skrivebordet om fejlsikret tilstand og den grønne bølge strækninger er stadig synlige. Dette havde overbevist mig om, at det er grafikkortet

Andre specifikationer:
Quad Core 2,4 GHz
3 GB RAM
Vista Home Premium x32
250 GB hardrive
NVIDIA GeForce 8600gt
Dell Inspiron 9200?

Hjælp ville være meget værdsat
Old 4. oktober 2008, 21:46
Donor-Gruppen

Hardware, hvis det er at have dette problem i BIOS.

Letteste ting at tjekke er for overophedning - rene ventilator. Overopvarmes kan medføre artefakt.

Ellers vil din VRAM's gået syd.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4. oktober 2008, 22:15
Bandlyst Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af polakstanek View Post
Hey, jeg er ikke sikker på, om dette virkelig er en hardwarefejl software problem eller en driver problem, men fra forsker i nvlddmkm besked, masser af folk siger, at dets enten grafikkortet, RAM eller den nyeste driver installeret på computeren

Jeg har den NVIDIA GeForce 8600 GT grafikkort og i sidste uge det startede ud med det budskab, at "nvlddmkm mislykkedes og nyttiggøres" noget i retning af det. Så er en ny ting begyndte hvor skærmen ville slags farve lilla og derefter computeren ville completly lukket. Indtil for et par dage siden computeren ikke vil starte op på skrivebordet. På BIOS der ville være grønne blokke på skærmen, og når Vista ville belastning der vil være grøn bølge linjer går på tværs af skærmen, og siden da har jeg ikke engang kan komme til brugerkonti skærmen.

Men jeg er i stand til at nå skrivebordet om fejlsikret tilstand og den grønne bølge strækninger er stadig synlige. Dette havde overbevist mig om, at det er grafikkortet

Andre specifikationer:
Quad Core 2,4 GHz
3 GB RAM
Vista Home Premium x32
250 GB hardrive
NVIDIA GeForce 8600gt
Dell Inspiron 9200?

Hjælp ville være meget værdsat
Hej,

Hvis du ikke er sikker hardware eller software fejl, kan du bruge PC test kortet for at teste hele din mainobard hardware til eventuelle defekte og fejl del hurtig først.
Old 4. oktober 2008, 23:12
Redaktør Gruppen

PcTestCardcom

Vi er meget strenge om spamming her på Computer Juice. Dette er to stillinger, som du antyder, dit produkt skal anvendes. Vær rådene i hus og gratis.

Pyt. SiteAdvisor rapport om pctestcard.com.

Citat:
Da vi undersøgte dette websted vi fundet links til qq.com, som vi har konstateret, at en forhandler af downloads nogle mennesker mener, adware, spyware eller andre potentielt uønskede programmer.
Forbydes.

Old 5. oktober 2008, 11:00
Medlem Gruppen

UHM Jeg troede, det var, at computeren var ikke rene, så jeg fik næsten alle støv ud, og jeg troede, at faste problemet, fordi computeren var kører godt i et stykke tid, indtil en time senere den lukket ned igen på grund af problemet, og siden da I cant bog til desktop kun i fejlsikret tilstand

hvis min VRAM er busted Hvordan kan jeg kontrollere, om det er? og det ville betyde jeg har brug for en helt ny grafik-kort eller ...?
Old 5. oktober 2008, 11:48
Donor-Gruppen

Har du en mobilenhed gfx kortet for? Hvis du gør, så prøv at tage din 8600, og kun ved hjælp af det indbyggede kort og se, om det stadig går ned. Hvis du ikke har en mobilenhed gfx kortet, har du fået et ekstra (eller en ven, som du kan låne) gfx kortet, som du kan erstatte det med tidsligt at tjekke?

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 5. oktober 2008, 12:24
Medlem Gruppen

im ikke sikker på om jeg har en mobilenhed gfx kortet og reservedele? tvivl om jeg kunne få mine hænder på en helst hurtigt

hvis det er mit grafikkort Men jeg tror, jeg har ringe til Dell i løbet af denne uge, jeg tror, jeg havde et år på dele eller somethin og se, om de kunne erstatte mit grafikkort, men jeg har stadig til at kontrollere, hvis dets 100%, at dens den kort / kort VRAM, der er busted

hvis jeg åbnede mine computere tilfælde ville jeg være i stand til at se, om theres en gfx kortet?
Old 5. oktober 2008, 16:48
Medlem Gruppen

min computer til sidst og endnu en gang fyldes til skrivebordet, men im sikker på, at problemet stadig ikke løst
sin kun et spørgsmål om tid, før den lilla farve kommer tilbage, og min computer slukker

anyways, ive forsøgt at teste VRAM men im ikke helt sikker på, hvis im gøre dette korrekt, eller hvis det viser nogen fejl, hvis computeren har lastet til skrivebordet med lethed pludselig, som udgør endnu et spørgsmål til mig, hvorfor alle i en pludselig gjorde computeren indlæse til skrivebordet og i går og dagen før kunne det ikke?

Dette er blot alt for frustrerende, forhåbentlig nogen har svaret på dette problem, før jeg udskifte mine grafikkort
Old 5. oktober 2008, 18:07
Donor-Gruppen

Hvis du ikke har åbnet de tilfælde gøre det nu og tjekke for støv og støv. Det meste af tiden Artifacts er forårsaget af overophedning. Det er en nemmere løsning end at få et nyt grafikkort.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 5. oktober 2008, 18:13
Medlem Gruppen

Ive allerede sagt tror jeg, at jeg renset det ud, jeg gjorde rent for støv og sagde, at det forbedrede mine resultater for kun et kort øjeblik, og computeren gik tilbage til Messing op igen

også fandt jeg et program, der tester for disse artefakt og hidtil sin været i gang i løbet af en time og en halv og ingen Artifacts så jeg virkelig virkelig ikke vide, hvad forkert, men jeg er næsten positivt, at det vil rod op hurtigt eller natten over.

Jeg vil lade den være tændt natten over for at se resultaterne, hvis bøden, og bøden for de næste par dage, mener jeg at kunne holde sig til grafikkortet, medmindre det bedre at ringe til dell og lad dem vide?

godt .. syg efter de fremskridt tomoro tak for hjælp hidtil Carbon
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.