![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, en ole varma, onko tämä todella laitteisto-ongelma ohjelmiston ongelma, tai kuljettaja ongelma, vaan tutkii nvlddmkm viestin, monet ihmiset sanovat, että sen joko grafiikkakortti, RAM-muistia tai viimeistään asennettu tietokoneeseen Minulla on Nvidia GeForce 8600 GT-näytönohjain ja viime viikolla se alkoi pois viestin, että "nvlddmkm epäonnistunut ja talteen" jotain linjojen siitä. Sitten uusi asia alkoi jossa näytön olisi eräänlainen värisävy purppuranpunaiseen ja sitten tietokone olisi completly suljettiin. Vielä muutama päivä sitten tietokone ei käynnisty työpöydälle. Klo BIOS olisi vihreä lohkojen ruudulle ja kun Vista olisi kuormitus olisi vihreä aalto linjat menee koko näyttö, ja sen jälkeen en voi edes saada käyttäjätunnukset näytöllä. Olen kuitenkin pystynyt saavuttamaan työpöydän vikasietotilassa ja vihreä aalto linjat ovat edelleen näkyvissä. Tämä oli vakuuttunut siitä, että se on näytönohjain Muut tiedot: Quad Core 2,4 GHz 3gb RAM Vista Home Premium x32 250 Gt hardrive NVIDIA GeForce 8600gt Dell Inspiron 9200? Ohje olisi suuresti arvostettu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hardware, jos se ottaa, että ongelma BIOS. Helpoin asia tarkistaaksesi on ylikuumenemisen - puhtaita tuuletin. Ylikuumentaa voi aiheuttaa esineitä. Muussa tapauksessa VRAM n menneet etelään.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Jos et ole varma, laitteistoja tai ohjelmistoja virheitä, voit käyttää PC-testi kortin testata koko mainobard laitteita mahdollisesti viallinen ja virheiden osa nopeasti ensin. |
|
| |||
| |||
| PcTestCardcom Olemme erittäin tarkka spamming täällä Computer Juice. Tämä on kaksi virkaa, että olet viittaavia tuote voidaan käyttää. Pidä neuvoja talon ja ilmaiseksi. Unohda. SiteAdvisorin kertomuksen pctestcard.com. Quote:
|
|
| |||
| |||
| Uhm ajattelin, että se oli, että tietokoneen wasn't clean, niin sain lähes kaikki pöly pois, ja luulin, että korjannut ongelman, koska tietokone on käynnissä hyvin jonkin aikaa, kunnes tunnin kuluttua se suljettiin, koska tästä ongelmasta ja sen jälkeen i cant kirja työpöydän vain vikasietotilassa jos minun VRAM on murrettu Miten voin tarkistaa, onko se on? ja se tarkoittaisi i tarvitaan kokonaan uusi näytönohjain vai ...? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko teillä laivalla gfx kortin liian? Jos et, kokeile otat 8600 ja vain käyttämällä laivalla kortin ja katso jos se vielä kaatuu. Jos sinulla ei ole laivalla gfx kortti, on teillä varaosia (tai ystävän, jonka voit lainata) gfx kortin, että voit korvata sen ajallisesti tarkistaa?
| |||
| |||
| im ole varma, onko minulla laivalla gfx kortin ja varaosia? epäilystäkään saisin minun käsissä yhdessä milloin pian jos minulla on näytönohjain kuitenkin Uskon puhelun dell tällä viikolla Uskon oli yksi vuosi osien tai jotain ja katso, jos he voisivat korvata minun näytönohjain, mutta minun on silti tarkistaa, onko sen 100%, että sen on kortti / kortit VRAM että on murrettu jos i avasi minun tietokoneet tapauksessa voin nähdä jos Theres yksi gfx-korttia? |
|
| |||
| |||
| minun tietokone vihdoin ja jälleen ladattu työpöydän, mutta im varma, että ongelma ei ole vieläkään ratkaistu sen vain ajan kysymys ennen lila vivahde tulee takaisin, ja minun tietokone sammuu anyways, ive yrittänyt testausta VRAM mutta im ole aivan varma, jos im tähän oikein tai jos se näyttää virheen, jos tietokoneeseen on ladattu työpöydän helposti yhtäkkiä, mikä aiheuttaa toisen kysymyksen, miksi kaikki on äkillinen ei tietokone kuorma työpöydän ja eilen, ja päivä, ennen kuin se voisi olla? tämä on vain liian turhauttavaa, toivottavasti joku on vastaus tähän ongelmaan ennen i korvata minun näytönohjain |
|
| |||
| |||
| Jos et ole avannut tapauksessa tehdä sen nyt ja tarkista pöly ja nukka. Suurimman osan ajasta esineitä aiheuttaa ylikuumenemista. Se on helpompi ratkaisu kuin saada uuden näytönohjaimen.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Ive jo Mielestäni puhdistaa sitä, tein puhdas pöly ja sanoi, että se parantaa minun suorituskyky on vain vähän aikaa ja tietokone meni takaisin Messing jälleen myös löysin ohjelman, testit näitä esineitä, ja tähän mennessä sen on käynnissä yli tunnin ja puoli eikä esineitä, joten olen todella OIKEASTAAN eivät tiedä whats väärässä, mutta olen lähes myönteistä, että se sekoittaa pian tai yön yli. Jätän sen hetkessä nähdä tuloksia, jos sen sakon, ja sakko lähipäivinä Uskoisin kiinni grafiikkakorttiin, ellei sen parempi kutsua dell ja anna heidän tietää? well .. huonosti post edistymistä tomoro kiitos auttaa sikäli Carbon |