mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Nvlddmkm bericht +

Reply

Thread Tools
Old 4 okt 2008, 18:53
Lid Fractie

He, ik ben niet zeker of dit is echt een hardware probleem software-probleem, of een driver probleem, maar uit onderzoek naar de nvlddmkm bericht, veel mensen zeggen dat zijn de grafische kaart, RAM of de nieuwste driver geïnstalleerd op de computer

Ik heb de NVIDIA GeForce 8600 GT grafische kaart en de laatste week begon met het bericht dat "nvlddmkm mislukt en teruggewonnen" iets in de trant van dat. Dan is een nieuwe zaak begonnen, waar het scherm zou soort tint paars en vervolgens de computer zou volledig stilgelegd. Tot een paar dagen geleden de computer niet opstarten naar desktop. Op BIOS zou er groene blokken op het scherm en wanneer Vista zou last zou er groene golf lijnen die dwars over het scherm, en sindsdien kan ik niet eens aan de gebruiker accounts scherm.

Maar ik ben in staat om naar het bureaublad op de veilige modus en de groene golf lijnen zijn nog steeds zichtbaar. Dit had me ervan overtuigd dat het de grafische kaart

Overige specificaties:
Quad Core 2.4GHz
3 Gb RAM
Vista Home Premium x32
250GB hardrive
NVIDIA GeForce 8600gt
Dell Inspiron 9200?

Hulp zou zeer gewaardeerd
Old 4 okt 2008, 21:46
Donor Groep

Hardware, als het met dat probleem in de BIOS.

Makkelijkste ding om te controleren is voor oververhitting - het reinigen van de ventilator. Oververhit kan veroorzaken artefacten.

Anders wordt uw VRAM's gone zuiden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4 okt 2008, 22:15
Banned Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polakstanek View Post
He, ik ben niet zeker of dit is echt een hardware probleem software-probleem, of een driver probleem, maar uit onderzoek naar de nvlddmkm bericht, veel mensen zeggen dat zijn de grafische kaart, RAM of de nieuwste driver geïnstalleerd op de computer

Ik heb de NVIDIA GeForce 8600 GT grafische kaart en de laatste week begon met het bericht dat "nvlddmkm mislukt en teruggewonnen" iets in de trant van dat. Dan is een nieuwe zaak begonnen, waar het scherm zou soort tint paars en vervolgens de computer zou volledig stilgelegd. Tot een paar dagen geleden de computer niet opstarten naar desktop. Op BIOS zou er groene blokken op het scherm en wanneer Vista zou last zou er groene golf lijnen die dwars over het scherm, en sindsdien kan ik niet eens aan de gebruiker accounts scherm.

Maar ik ben in staat om naar het bureaublad op de veilige modus en de groene golf lijnen zijn nog steeds zichtbaar. Dit had me ervan overtuigd dat het de grafische kaart

Overige specificaties:
Quad Core 2.4GHz
3 Gb RAM
Vista Home Premium x32
250GB hardrive
NVIDIA GeForce 8600gt
Dell Inspiron 9200?

Hulp zou zeer gewaardeerd
Hoi,

Als u er niet zeker van hardware of software fouten, kunt u de pc-test kaart te testen uw hele mainobard hardware voor eventuele defecte onderdeel en fout snel eerste.
Old 4 okt 2008, 23:12
Moderator Groep

PcTestCardcom

Wij zijn zeer streng over spammen hier op Computer Juice. Dit is twee posten die u suggereert uw product worden gebruikt. Houd het advies in huis en is gratis.

Nevermind. SiteAdvisor verslag over pctestcard.com.

Citaat:
Wanneer we getest deze site vonden we links naar qq.com, die we hebben gevonden als een distributeur van downloads sommige mensen beschouwen adware, spyware of andere potentieel ongewenste programma's.
Verboden.

Old 5 okt 2008, 11:00
Lid Fractie

Uhm ik dacht dat het was dat de computer wasnt schoon, dus ik heb bijna al het stof uit en ik dacht dat het probleem heeft verholpen, omdat de computer draait is goed voor een tijdje, tot een uur later stilgelegd als gevolg van het probleem en sindsdien i cant boek bureaublad alleen in de veilige modus

als mijn VRAM is gepakt Hoe kan ik controleren of het is? en dat zou betekenen dat ik een geheel nieuwe grafische kaart of ...?
Old De 5 okt 2008, 11:48
Donor Groep

heb je een onboard gfx kaart ook? Als u dit doet, probeert u de 8600 en slechts met behulp van de onboard-kaart en zien of het nog steeds vastloopt. Als u niet beschikt over een onboard gfx kaart, heb je een reserve (of een vriend die je kunt lenen) gfx kaart, die u kunt vervangen door de tijd om te controleren?

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old De 5 okt 2008, 12:24
Lid Fractie

im niet zeker of ik een onboard gfx kaart, en reserveonderdelen? twijfel kon ik mijn handen op een gewenst moment snel

als het is mijn grafische kaart al, ik denk dat ik zijn oproep dell tijdens deze week had ik denk dat ik een jaar op onderdelen of iets te zien of ze kunnen vervangen van mijn grafische kaart, maar ik heb nog steeds om te controleren of haar 100% dat zijn de kaart / kaarten VRAM dat is kapot

als ik opende mijn computers geval zou ik kunnen zien of theres een gfx kaart?
Old 5 okt 2008, 16:48
Lid Fractie

mijn computer eindelijk en opnieuw geladen naar desktop, maar im zeker is het probleem nog niet opgelost
zijn slechts een kwestie van tijd voordat de paarse tint komt terug en mijn computer uitgeschakeld

Anyways, ive geprobeerd het testen van de VRAM maar im niet helemaal zeker of im doet dit correct is, of wanneer het zal elke fout als de computer is geladen bureaublad met alle gemak van een plotselinge, die vormt nog een vraag voor mij is, waarom al een plotseling deed de computer laden om desktop en gisteren en de dag voordat het kan niet?

dit is gewoon te frustrerend, hopelijk heeft iemand het antwoord op dit probleem te vervangen voordat ik mijn grafische kaart
Old 5 okt 2008, 18:07
Donor Groep

Als u dit nog niet het geval is geopend, doen het nu en controleren of er stof en lint. Het merendeel van de tijd artefacten worden veroorzaakt door oververhitting. Dat is een eenvoudiger oplossing dan een nieuwe grafische kaart.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 5 okt 2008, 18:13
Lid Fractie

Ive al gezegd denk ik dat ik gereinigd uit, ik heb schoon voor stof en zei dat het beter mijn prestaties slechts voor een korte tijd en de computer ging terug naar Messing weer

Ook vond ik een programma dat de tests voor deze artefacten en tot dusver zijn geweest loopt meer dan een uur en een half en geen artefacten zodat ik eigenlijk echt niet weten wat mis, maar ik ben bijna overtuigd dat het zal rotzooi snel omhoog of overnachten.

Ik laat het gedurende de nacht om te zien de resultaten, indien de geldboete en de boete voor de komende dagen ik denk dat ik zou kunnen vasthouden aan de grafische kaart, tenzij haar beter om te bellen naar dell en ze laten weten?

goed .. ziek na de voortgang tomoro dank voor hulp tot dusver Carbon
Reply

Register

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Foutbericht megabyte Multimedia & Codecs 6 De 8 maart 2008 18:14
Internet voegt op bericht dobermangolfer Virus, spyware & Security 4 De 5 maart 2008 09:53
Just get this message, slimboy42 Windows besturingssystemen 2 16 Jan 2008 10:43
MS Windows boodschap! help! Kona1984hawaii Virus, spyware & Security 5 13 dec 2007 03:02
Foutbericht legweak Algemene programmatuurnoot Chat 1 25 okt 2007 09:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.