mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Nvlddmkm melding +

Reply

Thread Tools
Old 4 oktober 2008, 18:53
Medlem Group

Default Nvlddmkm melding +

Hei, Jeg er ikke sikker på om dette er virkelig et maskinvareproblem software problem, eller en driver problem, men fra forskning til nvlddmkm melding, mange sier at de enten grafikkort, RAM eller den nyeste driveren er installert på datamaskinen

Jeg har et NVIDIA GeForce 8600 GT-grafikkort og sist uke det startet med meldingen "nvlddmkm mislyktes og utvinnes" noe langs linjer av det. Deretter en ny ting begynte der skjermen ville slags tint lilla og deretter datamaskinen ville completly nedstengt. Inntil for noen dager siden maskinen ikke ville støvel til skrivebordet. På BIOS ville det være grønn blokkene på skjermen og når Vista ville belastningen det ville være grønn bølge linjene som går over skjermen, og siden da har jeg ikke kan selv komme til brukerkontoer skjermen.

Men jeg er i stand til å nå skrivebordet på sikker modus og den grønne bølgen linjer er fortsatt synlig. Dette hadde overbevist meg at det er grafikkortet

Andre spesifikasjoner:
Quad-Core 2,4 GHz
3 GB RAM
Vista Home Premium x32
250GB hardrive
NVIDIA GeForce 8600gt
Dell Inspiron 9200?

Hjelpe ville være verdsatt
Old 4 oktober 2008, 21:46
Donor Group

Maskinvare, om det å ha det problemet i BIOS.

Enkleste ting å se er for overoppheting - rengjøre fan. Overoppheting kan føre gjenstander.

Ellers vil VRAM tapt sør.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4 oktober 2008, 22:15
Banned Group

Sitat:
Originally Posted by polakstanek View Post
Hei, Jeg er ikke sikker på om dette er virkelig et maskinvareproblem software problem, eller en driver problem, men fra forskning til nvlddmkm melding, mange sier at de enten grafikkort, RAM eller den nyeste driveren er installert på datamaskinen

Jeg har et NVIDIA GeForce 8600 GT-grafikkort og sist uke det startet med meldingen "nvlddmkm mislyktes og utvinnes" noe langs linjer av det. Deretter en ny ting begynte der skjermen ville slags tint lilla og deretter datamaskinen ville completly nedstengt. Inntil for noen dager siden maskinen ikke ville støvel til skrivebordet. På BIOS ville det være grønn blokkene på skjermen og når Vista ville belastningen det ville være grønn bølge linjene som går over skjermen, og siden da har jeg ikke kan selv komme til brukerkontoer skjermen.

Men jeg er i stand til å nå skrivebordet på sikker modus og den grønne bølgen linjer er fortsatt synlig. Dette hadde overbevist meg at det er grafikkortet

Andre spesifikasjoner:
Quad-Core 2,4 GHz
3 GB RAM
Vista Home Premium x32
250GB hardrive
NVIDIA GeForce 8600gt
Dell Inspiron 9200?

Hjelpe ville være verdsatt
Hei,

Hvis du ikke er sikker på at maskin-eller programvare-feil, kan du bruke PC teste kortet til å teste hele mainobard maskinvare for eventuelle feil og feil del rask først.
Old 4 oktober 2008, 23:12
Moderator Group

PcTestCardcom

Vi er meget strenge om spamming her Computer Juice. Dette er to innlegg som du antyder produktet brukes. Ta vare på råd i huset og gratis.

Glem det. SiteAdvisor rapport om pctestcard.com.

Sitat:
Da vi testet dette området har vi funnet koblinger til qq.com, som vi har funnet å være en distributør av nedlastinger noen vurdere adware, spyware eller andre potensielt uønskede programmer.
Bannlyst.

Old 5 oktober 2008, 11:00
Medlem Group

Uhm Jeg trodde det var at maskinen var ikke rent, så jeg fikk nesten alle støvet ut og jeg tenkte at løst problemet fordi datamaskinen ble kjører godt på en stund, før en time senere stengt igjen på grunn av problemet og siden da i cant boken til skrivebordet bare i sikker modus

hvis min VRAM er ferska Hvordan kan jeg sjekke om det er? og som ville at jeg trenger en helt ny grafikk-kort eller ...?
Old 5 oktober 2008, 11:48
Donor Group

Har du en onboard gfx kortet også? Hvis du gjør det, prøv å ta de 8600 ut og bare bruke onboard kortet og se om det fortsatt krasjer. Hvis du ikke har en onboard gfx kortet, har du fått en ekstra (eller en venn som du kan låne) gfx kortet, som du kan erstatte den med temporally å se?

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 5 oktober 2008, 12:24
Medlem Group

im ikke sikker på om jeg har en onboard gfx kortet, og reservedeler? tviler jeg kan få hendene mine på en helst snart

hvis det er mitt grafikkort skjønt, jeg tror jeg må ringe dell i løpet av denne uken Jeg tror jeg hadde ett år på deler eller noe og se om de kunne erstatte grafikkort, men jeg har fortsatt å se om det 100% at de kort / kort VRAM som er ødelagt

hvis jeg åpnet datamaskinene mine tilfellet ville jeg kunne se om Theres en gfx kortet?
Old 5 oktober 2008, 16:48
Medlem Group

datamaskinen min til slutt og nok en gang lagt til skrivebordet, men im at problemet fremdeles ikke er løst
det bare et spørsmål om tid før den lilla sjattering kommer tilbake og min datamaskinen slås av

anyways, Ive forsøkt teste VRAM men im ikke sikker hvis im gjør dette riktig, eller hvis det vil vise eventuelle feil hvis datamaskinen har lagt til skrivebordet med letthet plutselig, som utgjør et annet spørsmål for meg, hvorfor alle en plutselig gjorde datamaskinen laster til skrivebordet og i går og dagen før det kunne ikke?

dette er bare så frustrerende, forhåpentligvis noen har svaret på dette problemet før du bytter jeg ut grafikkortet
Old 5 oktober 2008, 18:07
Donor Group

Hvis du ikke har åpnet fall gjøre det nå og se etter støv og lo. Mesteparten av tiden gjenstander skyldes overoppheting. Det er en enklere løsning enn å få et nytt grafikkort.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 5 oktober 2008, 18:13
Medlem Group

Ive allerede sagt tror jeg at jeg renset den, kan jeg gjorde rent for støv og sa at det bedrede resultatet mitt for bare en kort stund og maskinen gikk tilbake til får opp igjen

også fant jeg et program som tester for disse gjenstander og så langt det er å kjøre over en time og en halv og ingen ting så jeg virkelig virkelig ikke vet hva galt, men jeg er nesten positivt at det blir søl opp snart, eller over natten.

Jeg skal la den på over natten for å se resultater, hvis fint og greit for de neste dagene jeg tror jeg kan feste med grafikkort, med mindre det bedre å ringe til Dell og la dem vite?

vel .. ill innlegg fremdriften tomoro takk for hjelpen så langt Carbon
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.