mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Nvlddmkm besked +

Reply

Thread Tools
Old 5. oktober 2008, 18:22
Donor-Gruppen

Default Nvlddmkm besked +

Ups, sorry.

Kan også være en PSU problem .. ville forklare alt andet dør også.

Hvis du kan klare sig uden det i en uge eller så jeg gerne sende det tilbage til Dell, fejlfindingstrin kan være spild af tid.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 5. oktober 2008, 23:44
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Carbon View Post
Hvis du kan klare sig uden det i en uge eller så jeg gerne sende det tilbage til Dell, fejlfindingstrin kan være spild af tid.
Yea, om det eneste, der gør præ-bygget systemer værd at få.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6. oktober 2008, 13:49
Medlem Gruppen

Så computeren overlevet natten over, og jeg besluttede mig til rent faktisk at teste kortet ud, Jeg løb bare et tilfældigt spil (valgte DMC4) på fuld indstillinger, og et par minutter i og spillet styrtede ned med nvlddmkm besked ..

så nu vil jeg bare brug for råd og grund, hvad skal jeg gøre?
-computeren er ren for støv
-forsøgt rullende tilbage føreren samt ajourføring af de seneste
-testet for Artifacts endnu ingen fejl
kontrolleres, hvis RAM var ok i forlænget test

så grundlæggende im guessing at mit grafikkort (eller bare VRAM) er ikke god, og jeg er nødt til at erstatte den? fordi hvis nvlddmkm besked poppet op igen, betyder det, at intet var fastsat (bemærk, at DMC4 virkede fint uger siden på fuld indstillinger, og først for nylig nvlddmkm startede popping up)

råd ville være meget værdsat
Old 6. oktober 2008, 15:57
Donor-Gruppen

Når du har installeret den nye driver, har du afinstallere den gamle? Jeg vil afinstallere den driver, du har nu, helt feje HD alt nVidia, derefter geninstallere den pågældende driver igen.

Jeg forstår virkelig ikke ønsker at sige "send den tilbage", så kan lige så godt forsøge alt før dette punkt. Ellers er det ca 50/50 VRAM: PSU.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 6. oktober 2008, 20:26
Medlem Gruppen

Jeg fejede den hardrive af nvidia drivere og geninstalleres på en frisk kopi, medmindre jeg har det samme problem, samt problemer i BIOS. Im guessing sin ikke en driver problem, fordi hvis theres noget, der viser op i BIOS det cant være føreren relaterede fordi chaufførerne har ikke været lastet endnu?

im ikke helt sikker, men Thats mit gæt. Om PSU, hvad der ville få det til at handle nu pludselig? det fungerer fint for et år, og også jeg renset ud computeren af støv, selv PSU fans, så jeg er ikke sikker på, at hvis det er det ville forårsage problemet. En ven foreslog, at måske kortet var overophedet og kan have forvoldt nogle problemer? eller overophedning er stadig forårsager problemer, fordi computeren normalt ville lukke ned og få den nvlddmkm besked, når jeg spiller et spil eller set en fuld skærm video.

Så i hvert fald mit gæt er en faktisk fejl i kortet på grund af overophedning eller VRAM ... men jeg er ikke ekspert her, ville jeg bare smide ud forslag her.

Lad mig vide, dit input om dette hurtigst muligt, tak.
Old 6. oktober 2008, 23:34
Donor-Gruppen

Har du forsøgt at køre nogle temperatur overvåger og holder alle øje på dem for at se, hvad temp er, når systemet kommer op med en fejl?
Old 7. oktober 2008, 16:03
Medlem Gruppen

Jeg er ikke sikker på, hvordan du gør det faktisk, men jeg ved ikke, om theres en sammenligningstabel, der, fordi grafikkortet vil endda svigte på skrivebordet sommetider, når nogen større program vil køre, så dybest set er det tilfældigt, eller næsten klar fiasko når du kører et spil eller en video
Old 7. oktober 2008, 19:48
Donor-Gruppen

På dette tidspunkt, selvom du havde det indsnævret du gerne vil have til at sende det hele væk, Dell's ikke vil bede dig om at reparere det selv.

Jeg vil bare gøre det og lade dem finde ud af det.
Old 8. oktober 2008, 20:48
Medlem Gruppen

Viser sig, min garanti sluttede et par dage før alle disse problemer begyndt at ske

I løbet af spillet Jeg tog en funktionsprøvning og min fps er faldet drastisk, bliver kun mellem 8-12, når det anvendes til at være 40 eller over Jeg tror

Og jeg tog et temperaturaflaesning, forladt temperaturprogrammet (nvidia skærm), og temperaturen kom over 60 grader Celsius, Id sige til ca høj 60'erne, måske endda i 70'erne og en ven fortalte mig, at det virkelig shouldn't gå over 55 -- 60 grader Celsius

Så Im gætte på grund af den garanti, jeg har brug for at få mig selv et nyt kort, og desuden er der et punkt genstarte computeren fra bunden? vil at fastsætte noget eller højst sandsynligt ikke, og jeg shuoldnt gå igennem med det ..?

Lad mig vide så hurtigt som muligt.
Old 8. oktober 2008, 23:55
Donor-Gruppen

Nå disse temperaturer for et grafikkort er fint, at nogle grafikkort kan nå op på 80 + ganske let, og stadig være fint, at du kun rearly nødt til at bekymre sig om dem slags temperaturer hvis Thats din CPU temp.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Fejlmeddelelse megabyte Multimedia & Codecs 6 8 marts 2008 18:14
Internet tilføje besked dobermangolfer Virus, Spyware & Sikkerhed 4 5th Mar 2008 09:53
Bare få denne besked, slimboy42 Windows-operativsystemer 2 16 januar 2008 10:43
MS Windows besked! hjælp! Kona1984hawaii Virus, Spyware & Sikkerhed 5 13th Dec 2007 03:02
Fejlmeddelelse legweak General Software Chat 1 25 oktober 2007 09:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.