vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Nvlddmkm viesti +

Reply

Thread Tools
Old 5 lokakuu 2008, 18:22
Rahoittajien ryhmän

Default Nvlddmkm viesti +

Anteeksi.

Voisi olla myös PSU ongelma .. se selittää kaiken muun kuolee myös.

Jos voit tulla toimeen ilman sitä viikon tai niin I'd lähettää sen takaisin Dell, vianmäärityksen voi olla ajanhukkaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 5 lokakuu 2008, 23:44
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Carbon View Post
Jos voit tulla toimeen ilman sitä viikon tai niin I'd lähettää sen takaisin Dell, vianmäärityksen voi olla ajanhukkaa.
Kyllä, suunnilleen ainoa asia, joka tekee valmiiksi rakennetut järjestelmät syytä saada.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6 lokakuu 2008, 13:49
Jäsen

Joten tietokone selvinnyt yön yli, ja olen päättänyt itse testata kortti pois, juoksin vain satunnaisesti pelin (valitsi DMC4) täyttä asetuksia, ja muutaman minuutin ajan ja peli kaatui kanssa nvlddmkm viesti ..

niin nyt vain tarvitsevat neuvoja pohjimmiltaan, mitä teen?
-tietokone on puhdas pölyn
kokeiltuihin Vierintäsäteiden takaisin kuljettaja sekä päivittäminen uusimpaan
-testattu esineitä ei vielä ole virheitä
tarkistanut jos RAM oli ok laajennettu testit

niin pohjimmiltaan im vierasta että näytönohjaimen (tai vain VRAM) ei ole hyvä, ja minun täytyy korvata sen? koska jos nvlddmkm viesti piipahti uudelleen, se tarkoittaa, että mitään ei ole kiinteä (huomaa, että DMC4 toimi hyvin viikkoa sitten täysi-asetukset, ja vasta äskettäin nvlddmkm alkoi popping up)

neuvot olisivat suuresti
Old 6 lokakuu 2008, 15:57
Rahoittajien ryhmän

Kun olet asentanut uuden laiteohjaimen, sinä poistaa vanhan? Haluaisin poistaa ajuria ovat nyt täysin lakaisemaan HD kaikesta nVidia, sitten uudelleen, että kuljettaja uudelleen.

En todellakaan halua sanoa 'lähetä se takaisin ", joten ehkä myös kokeilla kaikki ennen tätä seikkaa. Muutoin se on noin 50/50 VRAM: PSU.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 6 lokakuu 2008, 20:26
Jäsen

I pyyhkäisi sen hardrive on nvidian ajurit ja asentanut uuden version, paitsi Minulla on sama ongelma, samoin kuin ongelmia BIOS. Im vierasta se ole kuljettajan ongelma, koska jos Theres jotain näy vuonna BIOS se cant be kuljettajan liittyvät koska kuljettajat havent ole vielä ladattu?

im ole täysin varma, mutta thats minun arvata. Tietoa PSU, mikä aiheuttaa sen toimia nyt yhtäkkiä? se toimii hyvin vuodeksi, ja myös i puhdistetaan pois tietokoneen pölyn, jopa PSU faneja niin en ole varma, onko se mikä aiheuttaa ongelmia. Ystävä ehdotti, että ehkä kortti oli ylikuumentunut ja on saattanut aiheuttaa joitakin ongelmia? tai ylikuumenemisesta on vielä aiheuttaa ongelmia, koska tietokone yleensä sammuttaa ja saada nvlddmkm viestin kun pelataan peliä tai valvottu koko näytön videon.

Niin joka tapauksessa minun arvata on todellinen vika, kortin koska ylikuumenemisen tai VRAM ... vielä en ole asiantuntija tässä, minä vain heittää ulos ehdotuksia.

Please let me know syötteesi tästä mahdollisimman pian, kiitos.
Old 6 lokakuu 2008, 23:34
Rahoittajien ryhmän

Oletko kokeillut käynnissä joitakin lämpötila seuraa ja pitää kaikki heitä silmällä, mitä temp ovat, kun järjestelmä tekee virheen?
Old 7 lokakuu 2008, 16:03
Jäsen

En ole varma, miten tehdä se itse, mutta en tiedä, onko Theres vastaavuustaulukko, koska näyttösovittimen jopa vikaantuvan työpöydän joskus, kun ei ole suuria ohjelma on käynnissä, niin periaatteessa se on sattumanvaraisesti tai lähes definit vika kun käytössä on pelin tai video
Old 7 lokakuu 2008, 19:48
Rahoittajien ryhmän

Tässä vaiheessa, vaikka sinulla olisi se supistuu you'd todennäköisesti on lähetettävä koko asian pois, Dellin aio kysyä voit korjata sen itse.

Olin juuri niin, ja anna heidän lajitella sen.
Old 8 lokakuu 2008, 20:48
Jäsen

Kytkee pois minun takuu päättyi muutama päivä, ennen kuin kaikki nämä ongelmat alkoivat tapahtuu

Pelin aikana otin koestusta ja minun fps on laskenut dramaattisesti, on vain välillä 8-12, kun se oli aiemmin 40 tai yli uskon

Ja tein ottaa lämpötila käsittelyssä, vasemmalle lämpötila ohjelma (nvidia seurata) ja lämpötila oli yli 60 astetta, Id sanoa noin suuri 60: n, ehkä jopa 70: n ja ystävä kertoi minulle, että se todella shouldnt nousta yli 55 -- 60 astetta

Joten Im vierasta koska takuu, minun on saan itse uuden kortin, ja on myös olemassa kohta käynnistämättä tietokonetta uudelleen tyhjästä? se, että asettaa mitään tai eivät todennäköisesti, ja olen shuoldnt läpi sen kanssa ..?

Haluaisin tietää mahdollisimman pian.
Old 8 lokakuu 2008, 23:55
Rahoittajien ryhmän

No tätä lämpötilaa varten näytönohjain ovat kauniita, jotkut grafiikkasovitinta pääsee 80 + melko helposti, ja vielä hyvin, sinulla on vain rearly tarvitse huolehtia näiden lajitella lämpötilojen jos thats your CPU temp.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.