![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oeps, sorry. Kan ook een PSU probleem .. zou alles uitleggen anders sterven ook. Als u kunt beheren zonder dat voor een week of zo ik stuur het terug naar Dell, het oplossen van problemen zou kunnen zijn een verspilling van tijd.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ongeveer het enige dat maakt vooraf gebouwde systemen waard krijgen.
| |||
| |||
| Dus de computer overleefde nachts, en ik besloot om daadwerkelijk testen van de kaart uit, ik liep gewoon een willekeurig spel (koos DMC4) op full-instellingen, en een paar minuten in en het spel crashte met de nvlddmkm bericht .. Dus nu ik advies nodig eigenlijk, wat moet ik doen? -de computer schoon is van stof -probeerde terug een bestuurder als bijwerking bij de meeste recente getest voor artefacten nog geen fouten gecontroleerd indien RAM was ok in uitgebreide tests dus in principe is im raden dat mijn grafische kaart (of alleen de VRAM) is niet goed en ik moet vervangen? want als de nvlddmkm bericht kwam weer, betekend dat dat niets is vastgesteld (merk op dat DMC4 werkte prima weken geleden over het volledige instellingen en pas onlangs nvlddmkm begonnen popping up) advies zou worden zeer gewaardeerd |
|
| |||
| |||
| Wanneer u de installatie van de nieuwe bestuurder, heb je het verwijderen van de oude? Ik zou het verwijderen van het stuurprogramma dat u nu volledig sweep de HD van alles nVidia, vervolgens opnieuw dat de bestuurder opnieuw. Ik echt niet willen zeggen: "stuur het terug ', dus kan net zo goed proberen alles voor dat punt. Anders is het over 50/50 VRAM: PSU.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ik cilinderinhoud van de hardrive van de nvidia drivers, en opnieuw een vers exemplaar, behalve ik heb hetzelfde probleem, evenals de problemen in de BIOS. Im guessing haar niet een driver probleem, want als theres iets weergegeven in het BIOS het huicheltaal worden driver gerelateerd, omdat de drivers havent is geladen nog? im niet helemaal zeker, maar dat is mijn gok. Over de PSU, wat zou leiden tot handelen nu ineens? Het werkte prima voor een jaar, en ook ik schoonmaak uit de computer van stof, zelfs de PSU fans dus ik weet niet zeker of dat is wat het probleem zou veroorzaken. Een vriend suggereerde dat wellicht de kaart is oververhit en kunnen enkele problemen veroorzaakt? of oververhitting is nog problemen, omdat de computer normaal gesproken stilgelegd en krijgt de nvlddmkm bericht toen ik speelde een spelletje of een volledig scherm bekeken video. Dus in elk geval mijn gok is een feitelijke fout in de kaart als gevolg van oververhitting of de VRAM ... maar ik ben niet de expert hier, ik, net gooien uit suggesties hier. Laat het me weten uw inbreng op deze zo spoedig mogelijk, dank je. |
|
| |||
| |||
| Heeft u geprobeerd draaien sommige temperatuur monitoren en het houden van alle ogen op hen om te zien wat de temp zijn wanneer het systeem wordt geleverd met een fout? |
|
| |||
| |||
| Ik weet niet zeker hoe dat te doen eigenlijk, maar ik weet niet of er een correlatie theres omdat de grafische kaart zou zelfs niet op het bureaublad soms wanneer er geen grote programma zou worden uitgevoerd, dus in principe is het bij wijze van steekproef, of bijna definitieve mislukking wanneer u een spelletje of een video |
|
| |||
| |||
| Op dit punt, zelfs als u had teruggebracht je waarschijnlijk voor het verzenden van het hele ding af, Dell is niet gaan vragen u het zelf te repareren. Ik wil gewoon dat doen en ze laten sorteren het uit.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Blijkt dat mijn garantie eindigde een paar dagen voor al deze problemen begonnen gebeurt Tijdens het spel heb ik een performance test en mijn fps drastisch is gedaald, is alleen tussen 8.12 wanneer zij worden gebruikt voor 40 of meer dan denk ik En ik heb een temperatuur lezing, links de temperatuur programma (nvidia monitor) en de temperatuur steeg boven de 60 graden Celsius, Id zeggen over de hoge 60's, misschien zelfs in de 70's en een vriend vertelde me dat het echt shouldnt verder dan 55 -- 60 graden Celsius Dus Im guessing vanwege de garantie, ik nodig om mijn zelfvertrouwen een nieuwe kaart, en ook is er een punt dat de computer opnieuw vanaf nul? dat zal vast iets of zeer waarschijnlijk niet, en ik shuoldnt ga door met het ..? Laat het me weten zo spoedig mogelijk. |
|
| |||
| |||
| Nou die temperatuur voor een grafische kaart zijn prima, sommige grafische kaarten kan oplopen tot 80 + vrij gemakkelijk, en nog steeds prima, heb je alleen rearly zorgen te maken over dit soort temperaturen als thats uw CPU temp. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Foutbericht | megabyte | Multimedia & Codecs | 6 | De 8 maart 2008 18:14 |
| Internet voegt op bericht | dobermangolfer | Virus, spyware & Security | 4 | De 5 maart 2008 09:53 |
| Just get this message, | slimboy42 | Windows besturingssystemen | 2 | 16 Jan 2008 10:43 |
| MS Windows boodschap! help! | Kona1984hawaii | Virus, spyware & Security | 5 | 13 dec 2007 03:02 |
| Foutbericht | legweak | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 25 okt 2007 09:54 |
| Thread Tools | |
| |