![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Efter at have afsluttet et spil, og nogle gange mens kun bruger FireFox, jeg får flisebelægning - som i "gamle" vinduer's artefakter ophold op på skærmen, bliver jeg nødt til at musen hen over et faneblad eller noget i FF for at få det til at blive vist , og systemet er generelt temmelig langsomt. Jeg havde engang et problem, hvor CoD4 ville klynke, at det var ude af video-hukommelse, som gør mig tror, det er spørgsmålet. Mit spørgsmål er, hvorfor dette sker. Jeg var under den antagelse, at 320MB VRAM på G80 8800GTS ville være nok, selvom jeg kører dobbelt 1440x900 skærme. Jeg har 2 GB RAM og normalt er der ikke noget problem i denne henseende (taskman siger jeg har masser gratis). Kortet kører på måske 55C ved belastning. Any ideas? Skal jeg sælge dette kort for et 8800GT?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Via sig - er det i XP eller Vista? Eller begge dele?
| |||
| |||
| Jeg vil ikke starte op i Vista næsten lige så meget, så jeg kan ikke sige. Jeg heller ikke spillet på det, der er, når størstedelen af dette sker. Jeg får nogle gange bare video fejl i almindelighed: undladelse af at skabe D3D enhed, osv. Genstart løser alt dette, og temperaturen på kortet er langt under det normale.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC bryder sammen og Frysning med lejlighedsvise BSOD Stop Beskeder - ikke hukommelse eller harddisk | releach | General Hardware Chat | 2 | 12 juni 2009 07:53 |
| Thread Tools | |
| |