Satunnainen seinien Jälkeen lopettamista pelin, ja joskus taas vain käytät Firefoxia, I'll get laatoitus - kuten "vanha" windows on esineitä pysyä ajan näytössä, minun täytyy hiiren välilehti tai jotain FF saada sen näkyviin , ja järjestelmä on yleensä melko hidasta. Olen kerran ollut ongelma, kun COD4 voisi kitistä, että se on pois näyttömuistia, joka saa minut ajattelemaan, että on kysymys.
Kysymykseni on, miksi näin tapahtuu. Olin olettaen, että 320 Mt VRAM-muistia on G80 8800GTS olisi tarpeeksi, mutta olen käynnissä kaksi 1440x900 näyttöjä. Minulla on 2 Gt muistia ja yleensä ei ole mitään ongelmaa tältä osin (taskman sanoo Minulla on paljon vapaata). Kortti on käytössä on ehkä 55C klo kuormituksella.
Any ideas? Pitäisikö minun myydä tämä kortti on 8800GT?
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子 Processor (s): Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz | Emolevy: MSI P6N SLI Platinum LGA 775 | RAM-muisti: 2GB Patriot Extreme Performance | Graphics Card (s): PNY 8800GTS 320MB | Äänikortti: Sound Blaster Xtremegamer 7.1 | Kiintolevy (t): 80 Gt + 500 Gt | Optinen asema (t): 2x SATA | Asia / PSU: Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA | Jäähdytys: 4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun | Network / Internet: Qwest | Monitor (t): Dell 22 "S2209W (1920x1080) | Operating System (s): Windows XP + 7 | |