![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Na het stoppen met een spel, en soms terwijl iets met behulp van FireFox, ik krijg tegels - zoals in "oude" artefacten ramen op de hoogte blijven op het scherm zal, ik moet de muis over een tabblad of iets in FF om het te krijgen om te verschijnen , en het systeem is over het algemeen vrij traag. Ik had eens een probleem waar CoD4 zou janken dat het uit de video-geheugen, waardoor ik denk dat dat het probleem. Mijn vraag is waarom dit gebeurt. Ik was in de veronderstelling dat de 320MB VRAM op de G80 8800GTS genoeg zou zijn, hoewel I'm running dual 1440x900 monitoren. Ik heb 2 GB RAM en meestal is er geen probleem in dat verband (taskman zegt dat ik heb genoeg gratis). De kaart draait misschien 55C tijdens het laden. Any ideas? Moet ik verkoop deze kaart voor een 8800GT?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Via sig - is dit in XP of Vista? Of beide?
| |||
| |||
| Ik ben het niet opstarten in Vista bijna net zo veel, dus ik kan niet zeggen. Ik heb ook niet op het spel, dat is wanneer de meerderheid van dit gebeurt. Ik kom soms gewoon video fouten in het algemeen: niet D3D apparaat te maken, enz. Opnieuw fixes dit alles, en de temperatuur van de kaart is ver beneden normaal.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Crashing en invriezen met Ongeregeld BSOD Stop Berichten - geen geheugen of Harddrive | releach | Algemeen Hardware Chat | 2 | 12 jun 2009 07:53 |
| Thread Tools | |
| |