mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Sporadisk tiling

Reply

Thread Tools
Old 5te 2008 jun 19:35
Donor Group

Default Sporadisk tiling

Etter å avslutte et spill, og noen ganger mens bare bruke FireFox, får jeg flislegging - som i "gamle" vinduene er gjenstander holde deg på skjermen, vil jeg måtte musepekeren over en fane eller noe i FF for å få den til å dukke , og systemet er generelt ganske treg. Jeg hadde engang et problem der CoD4 vil whine at det var ute av skjermminne, noe som gjør meg tror det er problemet.

Mitt spørsmål er hvorfor dette skjer. Jeg var under forutsetning om at 320MB VRAM på G80 8800GTS ville være nok, selv om jeg kjører dual 1440x900 skjermer. Jeg har 2 GB RAM, og vanligvis er det ikke noe problem i så måte (Taskman sier at jeg har masse gratis). Kortet kjører på kanskje 55C på load.

Any ideas? Bør jeg selge dette kortet for et 8800GT?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8th 2008 jun 07:53
Donor Group

Default Sporadisk tiling

Via Sig - er dette i XP eller Vista? Eller begge deler?

Min System: hAvAAck Bygg 3

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Hovedkort:
Asus P5N-E
RAM-minne:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
Samsung 500GB @ 7200RPM
Optisk stasjon (er):
Død
Case / PSU:
Generisk Case, Generisk PSU
Cooling:
Zalman 92mm
Nettverk / Internett:
onboard
Skjerm (er):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 8th 2008 jun 09:55
Donor Group

Default Sporadisk tiling

Jeg vil ikke boote i Vista nesten like mye, så jeg kan ikke si. Jeg har også ikke spill på det som er når mesteparten av dette skjer.

Jeg får noen ganger bare får video feil generelt: unnlatelse av å opprette D3D enhet osv. Omstart fikser alt dette, og temperaturen på kortet er godt under det normale.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC krasj og underkjølt med sporadisk BSOD Stopp Meldinger - ikke minne eller Harddrive releach General Hardware Chat 2 12 juni 2009 07:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.