![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En ole varma, jos tulokset eri GPU: n tulee olla samanlaiset, mutta jos olet sellainen vainoharhainen sinulle GPU käydessä hyvin korkea temps yksinkertaisesti asentamalla riva viritin ja muuttuvat tuulettimen nopeus jopa 5-10% tuotto joitakin vaikuttavia tuloksia. Tämä on lähes unnoticeable ääni ero, ja se laski minun atin 4870: n tyhjäkäyntitilassa temp alkaen 80C ja 49C, jossa on 25%: sta 35% tuulettimen nopeus kasvaa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya Theres erilainen tapa tehdä tämä se involes avaamisesta Calasyst tarkastuskeskuksen tekemään uuden profiilin ja tehdä jotain tai muita i karjan että noin jopa 50% on max ennen kuin se alkaa tuntua suihkumoottorin
| |||
| |||
| Olen kokeillut tätä menetelmää, ja se ei toimi minulle. Se oli outoa, minun C: / / Users / (Me) ei ole AppData tai muita järjestelmäalueet, vain varastossa asiakirjoja, musiikkia, kuvia jne. kansioihin. |
|
| |||
| |||
| mabye tiedosto on piilossa? Oma tietokone tai mitä ikinä mene Työkalut> Kansion asetukset> Näytä-välilehti> ja valitse Näytä piilotetut tiedostot ja kansiot |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En vain voi saada tuulettimen muutoksen minun. Se on XFX 8600GTS 512MB yksi - se vain ei liikahtaa. Se on melkein kuin se on vahvistettu, että nopeutta.
| |||
| |||
| te probaby dont tarvitse huolehtia temps tässä vain atin 48xx sarja aiheuttaa ne asettaa tuulettimen nopeuden niin alhainen, joten sen ei liian kovaa |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitä Cooling Jos saan? | Compasky | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 13th Jan 2008 22:25 |
| Jäähdytys | duckbutter | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 14. lokakuu 2007 05:13 |
| Cooling CPU | mxmad32 | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 3. Lokakuu 2007 10:43 |
| Jäähdytys | Junkie | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 14. Sep 2007 06:36 |
| Mitä jäähdytys käytätte? | quinda | Rautatavaran Chat | 2 | 20. lokakuu 2006 09:28 |
| Thread Tools | |
| |