![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på om resultaten på olika GPU's kommer att vara liknande, men om du slags paranoid om din GPU kör vid mycket höga temps, enkelt att installera Riva tuner och ändra fläktvarvtal upp 5-10% avkastning några imponerande resultat. Det är nästan märks i ljud skillnad, och det föll mitt ATI 4870 är inaktiv temp från 80C till 49C med 25% till 35% fläktvarvtal ökning! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya Theres ett annorlunda sätt att göra detta involes öppnande Calasyst Control Center att göra en ny profil och göra något eller någon annan i besättningen som om upp till 50% är max innan det börjar låta som en jetmotor
| |||
| |||
| Jag har provat denna metod och det skulle inte fungera för mig. Det var konstigt, i min C: / / Users / (ME) finns det ingen appdata eller andra systemkatalogerna bara beståndet dokument, musik, bilder, osv mappar. |
|
| |||
| |||
| mabye ärendet var gömda? i min dator eller vad någonsin gå till Verktyg> Mappalternativ> Visa fliken> och klicka på Visa dolda filer och mappar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag kan inte få fläkten att ändra på mig. Det är ett XFX 8600GTS 512MB en - det bara kommer inte ur fläcken. Det är nästan som det är fast vid denna hastighet.
| |||
| |||
| du probaby dont behöver oroa oss för temps på detta bara ATI 48xx serien orsaka de ställa in fläktvarvtal så lågt så det inte alltför högt |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vad Cooling Ska jag få? | Compasky | Cases & Power Supplies | 1 | 13 januari 2008 22:25 |
| Kylning | duckbutter | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 14 oktober 2007 05:13 |
| Kylning CPU | mxmad32 | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 3 oktober 2007 10:43 |
| Kylning | Junkie | Grafikkort & Skärmar | 4 | 14:e sep 2007 06:36 |
| Vad kylning använder du? | quinda | General Hardware Chat | 2 | 20 oktober 2006 09:28 |
| Thread Tools | |
| |