![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg fulgte instrutions, der lærer, hvordan man overclock, og jeg gjorde det. Ting er, når jeg afslutter ATItuner, det UNoverclicks, og så jeg klikkede på denne indstilling, så det gør ikke gøre det. men da jeg gjorde det, og åbne et spil, min skærm rodet op, og jeg er nødt til at genstarte, det plejer at ske, når fan af min Video Card tændes. en eller anden grund, hvordan kan jeg overclock mit skærmkort? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måske du er overclocking det for meget, gør det i små etaper og teste den med 3dmark hver gang.
| |||
| |||
| ill forsøge at ... tak! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overclock Min Rig? | xZoDiACx | CPU, bundkort og RAM | 7 | 7 juli 2009 19:58 |
| Ville mit P4 520 håndtere en overclock?? | NathanNP | CPU, bundkort og RAM | 1 | 12 juni 2009 02:11 |
| Kan jeg overclock min pc? hvis jeg kan, i hvilket omfang? | viperdude | CPU, bundkort og RAM | 2 | 3 juni 2009 18:30 |
| Kan jeg overclock den ...... | Den Badger | CPU, bundkort og RAM | 1 | 18 januar 2008 16:18 |
| Højt sat lyd på overclock - problem? | cyberspacegenie | CPU, bundkort og RAM | 15 | 3 november 2007 03:15 |
| Thread Tools | |
| |