![]() |
|
| |||
| |||
| Ik volgde de instrutions dat leert hoe te overklokken, en ik deed het. Ding is, wanneer ik sluit het ATItuner, het UNoverclicks en vervolgens klikte ik deze instelling, zodat het doesnt doen. maar wanneer ik het heb gedaan, en een open spel, mijn monitor messed up en ik opnieuw op te starten, het lijkt te gebeuren als de ventilator van mijn videokaart is ingeschakeld. welke reden dan ook, hoe kan ik anders overklokken van mijn videokaart? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien bent u het overklokken van het te veel, doen het in kleine stappen en testen met 3dmark elke keer.
| |||
| |||
| ziek proberen dat ... thanks! |
![]() |
|
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Overklokken Mijn Rig? | xZoDiACx | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | De 7 juli 2009 19:58 |
| Kan ik het overklokken ...... | De Badger | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 18 Jan 2008 16:18 |
| Is het mogelijk om mijn crappy overklokken CPU? | danny251 | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 12 nov 2007 16:46 |
| Hoog hellende geluid op overklokken - probleem? | cyberspacegenie | CPUs, Moederborden & RAM | 15 | 3 nov 2007 03:15 |
| Overklokken Pentium 1 | Ik maak geen gebruik van computers | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 31 jul 2007 12:55 |
| Thread Tools | |
| |