![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg fulgte instrutions som lærer hvordan du overclock, og jeg gjorde det. Ting er, når jeg avslutter ATItuner det UNoverclicks, og så klikket denne innstillingen slik at den ikke gjør det. Men da jeg gjorde det, og åpne et spill, skjermen min messed opp og jeg må starte på nytt, det har en tendens til å skje når fan av mine skjermkort slås på. uansett årsak, hvordan andre kan jeg overclock mitt skjermkort? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje du er overclocking det for mye, gjør det i små trinn og teste den med 3dmark hver gang.
| |||
| |||
| ill prøver som ... takk! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Overclock Min Rig? | xZoDiACx | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 7 juli 2009 19:58 |
| Vil min P4 520 håndtere en overclock? | NathanNP | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 12 juni 2009 02:11 |
| Kan jeg overclock PCen? hvis jeg kan, i hvilken grad? | viperdude | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 3 juni 2009 18:30 |
| Kan jeg overclock det ...... | The Badger | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 18 januar 2008 16:18 |
| Høy pitched lyd på overclock - problem? | cyberspacegenie | CPUer, Hovedkort & RAM | 15 | 3 nov 2007 03:15 |
| Thread Tools | |
| |