![]() |
|
| |||
| |||
| Kan nogen give mig råd om kort, der siger, at de er overclocked ... hvad betyder det??? Skal jeg være bekymret over det brænder ud? Jeg var se på dette kort: KFA2 GeForce 8800 GT Overclocked Video Card ... eventuelle råd ville være værdsat. Er dette et godt kort. TigerDirect har det for $ 124 ... fortæl mig hvad du synes! Tak igen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overclocked er, når de har hukommelse og centrale hastigheder over materiel, det er helt sikkert at gøre, og kan nemt gøres ved dig selv Det vil ikke brænde ud, skal du bare købe en normal en og Overclock det og spare nogle penge
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er min AMD Athlon 64 X2 6000 + CPU Overclocked? | slavcho | CPU, bundkort og RAM | 2 | 10. jun 2009 09:54 |
| Kan en A7V8X-LA Kelute Bundkort være Overclocked? | olig | CPU, bundkort og RAM | 1 | 8 juni 2009 09:37 |
| Bedste AGP-kort | SamerKrazer | Grafikkort & Monitors | 1 | 8 februar 2008 04:55 |
| Bare overclocked min PC! | Katana | CPU, bundkort og RAM | 6 | 1 januar 2008 18:15 |
| Bare overclocked min CPU ... | slipend | CPU, bundkort og RAM | 4 | 15th Dec 2007 05:49 |
| Thread Tools | |
| |