vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Kokonaispistemäärä Kortit

Reply

Thread Tools
Old 23 kesäkuu 2008, 13:23
Jäsen

Default Kokonaispistemäärä Kortit

Voisiko joku antaa minulle neuvoja kortteja, sanovat Kokonaispistemäärä ... mitä se tarkoittaa? Pitääkö minun olla huolissani sen polttaminen pois? Olin tarkastellaan tämän kortin:

KFA2 GeForce 8800 GT Kokonaispistemäärä Näytönohjain

... mitään neuvoja voisitte olla arvostaa. Onko tämä hyvä kortti. TigerDirect on sen 124 dollaria ... kerro mielipiteesi! Kiitos vielä kerran!
Old 23 kesäkuu 2008, 13:29
Moderator Group

Default Kokonaispistemäärä Kortit

Kokonaispistemäärä on, kun ne ovat muistin ja keskeisten nopeuksilla edellä varastossa, se on täysin turvallista tehdä ja voi helposti tehdä itse

Se ei palaa loppuun, sinun tulee vain ostaa normaali yksi ja Overclock ja säästää rahaa

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Onko AMD Athlon 64 X2 6000 + CPU Kokonaispistemäärä? slavcho CPUs, Emolevyt & RAM 2 10th Jun 2009 09:54
Voiko A7V8X-LA Kelute emolevy on Kokonaispistemäärä? olig CPUs, Emolevyt & RAM 1 8. Jun 2009 09:37
Paras AGP-kortit SamerKrazer Graphics Cards & Näytöt 1 8th Feb 2008 04:55
Just Kokonaispistemäärä minun PC! Katana CPUs, Emolevyt & RAM 6 1. Jan 2008 18:15
Just Kokonaispistemäärä minun CPU ... slipend CPUs, Emolevyt & RAM 4 15. Joulukuu 2007 05:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.