![]() |
|
| |||
| |||
| Kunne noen gi meg råd om kort som sier de er overclocked ... hva betyr det?? Må jeg være bekymret for det brenne ut? Jeg ser på dette kortet: KFA2 GeForce 8800 GT Overclocked Video Card ... noen råd ville vennlig bli verdsatt. Er dette et bra kort. TigerDirect har det for $ 124 ... fortell meg hva du mener! Thanks again! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overclocked er når de har minnet og kjernen hastigheter over lager, er det helt trygt å gjøre og kan lett bli gjort av deg Det vil ikke brenne ut, bør du bare kjøpe en vanlig en og Overclock det og spare penger
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er min AMD Athlon 64 X2 6000 + CPU Overclocked? | slavcho | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 10 juni 2009 09:54 |
| Kan en A7V8X-LA Kelute Hovedkort være Overclocked? | olig | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 8 juni 2009 09:37 |
| Best AGP kort | SamerKrazer | Kabinetter & Skjermer | 1 | 8 februar 2008 04:55 |
| Bare overclocked min PC! | Katana | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 1 januar 2008 18:15 |
| Bare overclocked min CPU ... | slipend | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 15 desember 2007 05:49 |
| Thread Tools | |
| |