![]() |
|
| |||
| |||
| Kan någon ge mig råd om kort som säger att de är overclocked ... vad betyder det?? Behöver jag vara orolig för att det bränner till? Jag tittar på detta kort: KFA2 GeForce 8800 GT Overclocked Grafikkort ... några råd ville vara uppskattat. Är detta ett bra kort. TigerDirect har det för $ 124 ... berätta vad du tycker! Tack igen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overclocked är då de har minne och kärna hastigheter över materiel, det är helt säkert att göra och kan enkelt göras genom att själv Det kommer inte att bränna ut, ska du bara köpa en vanlig en och överklockning det och spara lite pengar
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är min AMD Athlon 64 X2 6000 + CPU Overclocked? | slavcho | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 10 juni 2009 09:54 |
| Kan en A7V8X-LA Kelute Moderkort vara Overclocked? | olig | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 8 juni 2009 09:37 |
| Bäst AGP-kort | SamerKrazer | Grafikkort & Skärmar | 1 | 8 februari 2008 04:55 |
| Bara overclocked min dator! | Katana | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 1 januari 2008 18:15 |
| Bara overclocked min CPU ... | slipend | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 15 december 2007 05:49 |
| Thread Tools | |
| |