![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et ATI saphire x1050 256MB 32bit båndbredde ifølge rubrik 64bit henhold til internettet, men jeg tror, at kassen blev for en differnet version DDR ifølge rubrik DDR2 ifølge internet 666mhz hukommelse ur ah!
djævelen #!!!! 400mhz centrale ur ikke særlig god, men jeg ønsker at overclock det er der someway jeg kan øge bus spead jeg tvivler på det, men bare undrende og om hvor højt skal jeg gå så ikke at steger det, og hvad er de programmer kaldet til at overclock det? tak! Mit system: ubr gaming computer
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| hvilken form for behandling |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Læs et par vejledninger om, hvordan disse værktøjer arbejde, cos, hvis du dont du kan ende op med en død grafikkort
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har brugt ATI værktøjer Inden
det vil overclock dit grafikkort automatisk tage en time-men det overclockes sikkert .. hvis du får eney problemer genstarte pc og alle indstillinger vil blive nulstillet![]() når ati redskaber har fundet en sikker grænse du derefter gemme det i en profil. derefter hver gang u TERN pc på ull nødt til at gå ind i indstillinger og sæt, profil Mit system: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| Ja det gør auto overclock "kinda", men jeg vil foreslå, at du holder øje med det på alle tidspunkter, som det er muligt at holde bevægelige uret hastigheder op mens Artifacts er klart synlige på skærmen
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Hvad grafikkort til at købe - Hvad PSU skal jeg bruge? | rafianslove | Grafikkort & Monitors | 1 | 25. maj 2009 12:13 |
| Ny Grafikkort & PSU | MaxWilson | Grafikkort & Monitors | 5 | 26th Dec 2007 15:29 |
| Hjælp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Monitors | 1 | 10th Dec 2007 00:33 |
| Hvilket Grafikkort??? | kknight0506 | Grafikkort & Monitors | 4 | 4. maj 2007 09:38 |
| Thread Tools | |
| |