![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on atin saphire x1050 256MB 32bit kaistanleveys mukaan laatikko 64bit mukaan Internetin mutta uskon, että laatikko oli joka differnet versio DDR mukaan laatikko DDR2 mukaan internet 666mhz muistia kello ah!
paholainen #!!!! 400MHz ydin kello ei ole kovin hyvä, mutta haluan overclock on siellä jotenkin voin lisätä bussi spead Epäilen sitä vaan ihmettelee ja siitä, miten korkea minun pitäisi mennä niin ei poikaset ja mitä ohjelmia kutsutaan overclock sitä? kiitos! My System: ubr pelaamista tietokone
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| |||
| |||
| millaisia käsittelyssä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lue muutama oppaita siitä, miten näitä välineitä työssä, cos jos dont voit päätyä joissa kuollut grafiikkakortin
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen käyttänyt atin työkalut befor
se overclock näyttösovittimen automaattisesti kestää tunnin, mutta se overclockes turvallisesti .. jos et päästä eney ongelmia, käynnistä tietokone ja kaikki asetukset nollataan![]() kun atin työkaluja on löytänyt turvallista rajaa sitten tallentaa sen profiilin. sitten aina u tiira pc on ull on mennä asetuksia ja asettaa profiilin My System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| Kyllä se auto overclock "vähän", mutta ehdottaisin, että pidät silmällä se aina on mahdollista, että se pitää siirtää kellon nopeuttaa samalla esineitä ovat selvästi näkyvissä näytöllä
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |