![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een ATI Saphire x1050 256mb 32bit bandbreedte volgens vak 64bit volgens het internet, maar ik denk dat de box werd voor een andersluidend versie ddr volgens vak DDR2 volgens internet 666mhz geheugen klok ah!
duivel #!!!! 400MHz core clock niet erg goed maar ik wil overklokken is er manier dan ook ik kan de bus spead Ik betwijfel het, maar slechts af en hoe hoog moet ik ga niet te braden het en wat zijn de programma's wordt verzocht om het overklokken? bedankt! Mijn Systeem: UBR gaming computer
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| wat voor soort lezing |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lees een paar handleidingen over hoe deze programma's werken, want als u dont u zou kunnen komen, met een dode grafische kaart
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb gebruik gemaakt van de ATI tools befor
zal het overklokken van uw grafische kaart automatisch een uur, maar het overclockes veilig .. als je problemen krijgt eney opnieuw pct en alle instellingen worden gereset![]() zodra de ATI tools heeft gevonden voor de veilige limiet u vervolgens opslaan in een profiel. vervolgens iedere keer dat u stern pct ull moeten gaan in instellingen en stelt dat profiel Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| Ja het doet automatisch overklokken "een beetje", maar ik zou suggereren dat je een oog op het te allen tijde als het mogelijk is dat het om het verplaatsen van de klok versnelt terwijl artefacten zijn duidelijk zichtbaar op het scherm
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Welke grafische kaart te kopen - PSU Wat heb ik nodig? | rafianslove | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 25 mei 2009 12:13 |
| Nieuwe grafische kaart & PSU | MaxWilson | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 26 dec 2007 15:29 |
| Hulp bij Graphics Card ..... | CrazyAce | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 dec 2007 00:33 |
| Welke grafische kaart? | kknight0506 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | De 4 mei 2007 09:38 |
| Thread Tools | |
| |