![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et ATI saphire x1050 256MB 32bit båndbredde ifølge boksen 64bit henhold til internett, men jeg tror den boksen var en differnet versjon DDR ifølge boksen DDR2 henhold til internett 666mhz minne klokken ah!
devil #!!!! 400 MHz core clock ikke veldig bra, men jeg vil overclock det er det someway jeg kan øke buss spead i tvil om det, men bare lurer på, og hvor høy bør jeg gå for ikke å steke det og hva er programmer kalt til overclock det? takk! Min System: ubr gaming maskin
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| hva slags lesing |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Les noen veiledninger om hvordan disse verktøyene arbeid, for hvis du ikke kan du ende opp med et dødt grafikkort
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har brukt ati verktøy befor
det vil overclock grafikkortet automatisk ta en time-men det overclockes det trygt .. hvis du gjør får eney problemer restart pc og alle innstillingene vil tilbakestille![]() når ati verktøy har funnet den sikre grensen du deretter lagre den i en profil. deretter hver gang u tern PC på ull må gå inn i innstillingene og angi at profilen Min System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| Ja det gjør auto overclock "pizza", men jeg vil foreslå at du holde et øye med det til enhver tid som det er mulig for den å bevege klokke hastigheter opp mens artifakter er tydelig på skjermen
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Hva grafikkortet til å kjøpe - Hva PSU trenger jeg? | rafianslove | Kabinetter & Skjermer | 1 | 25 mai 2009 12:13 |
| Ny Grafikkort & PSU | MaxWilson | Kabinetter & Skjermer | 5 | 26 desember 2007 15:29 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| Hvilken Grafikkort?? | kknight0506 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 4 mai 2007 09:38 |
| Thread Tools | |
| |