![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har ett ati saphire x1050 256MB 32bit bandbredd enligt fält 64bit enligt Internet men jag tror att boxen var för en differnet version ddr enligt fält DDR2 enligt internet 666mhz minne klockan ah!
djävulen #!!!! 400MHz core clock inte särskilt bra men jag vill överklockning är det someway Jag kan öka buss spead Jag tvivlar på det men bara undrar och hur stor ska jag gå så att inte steka den och vilka är de program som kallas för överklockning det? tack! Mitt System: ubr spel dator
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| |||
| |||
| vilken typ av behandling |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Läs några riktlinjer för hur dessa verktyg fungerar, för om du inte kan du sluta med en död grafikkort
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har använt ati verktyg befor
det kommer att överklockning ditt grafikkort automatiskt ta en timme, men det overclockes säkert .. om du får eney problem starta datorn och alla inställningar kommer att återställas![]() när ati verktyg har funnit en säker gräns du sedan spara den i en profil. då allting u Tern st på ull måste gå in i inställningar och ställa in den profilen Mitt System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| Ja det gör automatisk överklockning "ganska", men jag skulle föreslå att du håller ett öga på det hela tiden som det är möjligt för den att fortsätta att flytta klockan hastigheter upp medan artefakter är klart synliga på skärmen
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |