Palit 9800GT Grafikkort Issues Hey Guys,
Jeg har lige købt en Palit 9800GT, helt ny, og jeg synes at være under 3D Graphic spørgsmål. Min computer kører splinterny 2GB x2 Silicon Power DDR2 Ram, som jeg insterted sammen med mit grafikkort. Kun 3 GB er anerkendt (32bit xp). Jeg har en 500W processor og en tilfældig bundkort fra Acer. Jeg har en x16 PCIe 1.0 bus, og en Intel dual core 2.1 processor. Før mit 9800GT, havde jeg et ATI Radeon Saphire x1600 Pro, blæseren døde på mig fra hvad jeg tror var en overophedning, men jeg havde konstant problemer med det uanset fra tidlig brug.
Den første dag af at bruge grafikkortet, alt fungerede perfekt, jeg har spillet COD 4 og Kilde spil på højeste grafik uden problemer. Jeg vendte min pc slukket, og den ene dag til grafikkortet begyndt Messing mig omkring. I cant spille COD verden i krig på alle, da den går ned i løbet af få minutter til at spille, og når man spiller andre spil, min skærm vil sommetider gå sort for en anden og slå til igen, når den udsatte sorte indtil jeg vendte mit skærmbillede off derefter tilbage på. Der er en mærkbar jumpyness forekommer hvert par sekunder. På min første dag for at bruge grafikkortet, kunne jeg se Winamp Visualiseringer på fuld skærm krystalklar, i dag jeg kørte visualiseringer den lille skærm, og der er definitley nogle emner, som det er meget nervøs og undertiden unresponsive. Jeg har været antydet, at det kan blive en drivkraft spørgsmål, men egentlig er jeg ikke sikker på. Jeg afinstallerede alle mine ATI grafik drivere, men ikke via registreringsdatabasen, som jeg er bange om Messing rundt med den. Jeg har den nyeste Nvidia driver.
Måske nogen har haft dette problem før eller en hardware buff kan identificere problemet. Jeg læste i skærmkort liste at 9800gt kræver 600 W minimum magt, men jeg dont synes, at dette er årsagen til problemet, og tror det er et software problem. Hvis nogen har en idé om, hvordan man kan løse dette eller kan hjælpe mig ud og regne spørgsmålet ud, ville jeg sætte stor pris på det, hvis det er et hardware problem, jeg vil gerne ordne det med det samme, før jeg sidder med den nye hardware .
Tak,
Ori. |